לובינסקי תשווק את המיקרוואן החדש של סיטרואן עם גיר ידני בלבד.
סיטרואן חשפה לראשונה את סיטרואן C3 פיקאסו בתערוכת פריז 2008 אך מגיעה לישראל רק כעת, ומתברגת בקטגוריית המיקרו-וואנים יחד עם סקודה רומסטר, ניסן נוט, וקיה סול. כפי שנרמז משמה של המכונית, C3 פיקאסו מבוססת על ה C3, הסופר מיני של סיטרואן והיא ארוכה ממנה בכ-14 ס"מ בלבד, אך הודות לעיצוב "קופסתי" יותר ואופציות מודולאריות מגוונות מתקבלת מכונית שימושית ומרווחת משמעותית מ-C3 רגילה.
עיצוב שמח,מעניין ומלא סטייל.
C3 פיקאסו משווק בארץ ברמת גימור אחת הכוללת מזגן מכאני, תא כפפות מקורר, מערכת שמע MP3 מקורית עם שישה רמקולים, חיבור לנגן חיצוני ושליטה מההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, פנסי ערפל ו-4 חלונות חשמל.
הפיקאסו בעלת שמשה קדמית גדולה המשפרת את שדה הראייה באופן משמעותי.
גם עיצוב הפנים נאה ומרווח.
בסיטרואן הצליחו לנצל את נפח תא הנוסעים של המכוניות באופן מקסימאלי, למרות מימדיה הלא כל כך גדולים. ניתן לקפל את המושבים ולקבל משטח הטענה ענק ושטוח לחלוטין בנפח של 1506 ליטר. שורת המושבים האחורית נעה על מסילה, ובעזרתה ניתן לבחור בין נפח תא מטען של 385 או 500 ליטרים על חשבון מרווח הרגליים של הנוסעים מאחור.
בנוסף לנפח ההטענה המכובד, מצויד המיקרו-וואן החביב במגוון פיתרונות אכסון המנצלים כל אזור בתא הנוסעים וזאת תוך כדי שמירה על מרחב פנים מכובד לנוסעים ברכב.
בהחלט לא חסר מקום לציוד הפיקניק שלכם.
הפיקאסו מוצעת בשתי גרסאות הנעה, האחת בעלת מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר שפותח בשיתוף פעולה עם חברת BMW. אותו מנוע מספק 95 כ"ס ב-6000 סל"ד ו-13.8 קג"מ ב-4000 סל"ד, בעזרתו מגיעה המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12.2 שניות ולמהירות מירבית של 178 קמ"ש. צריכת הדלק בגרסה זו (לפי נתוני היצרן) היא 8.5 ליטר ל-100 ק"מ בעיר, 5.2 ליטר ל-100 ק"מ בדרך בין עירונית ו-6.4 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה משולבת.
הגרסה השנייה מגיעה עם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר בהספק של 92 כ"ס ב-4000 סל"ד ו-23.5 קג"מ ב-1750 סל"ד.
בשילוב מנוע זה מגיעה הפיקאסו מעמידה ל-100 קמ"ש ב-13.3 שניות ולמהירות מירבית של 174 קמ"ש. צריכת הדלק בגרסה זו (לפי נתוני היצרן) היא 5.5 ליטר ל-100 ק"מ בעיר, 4 ליטר ל-100 ק"מ בדרך בין עירונית ו-4.6 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה משולבת.
שתי הגרסאות ישווקו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד מהסיבה שחברת סיטרואן פשוט לא מייצרת את הפיקאסו עם תיבת הילוכים אחרת לעת עתה, רק בעוד כשנה תוצע המכונית עם גיר רובוטי.
גרסת הבנזין נמכרת ב-100 אלף ₪ וגרסת הדיזל ב-110 אלף ₪. אחריות היבואן היא לתקופה של 3 שנים.
סרטון תצוגה
האבזור הבטיחותי כולל 4 כריות אויר עם אפשרות לניתוק כרית האויר בצד הנוסע, בקרת יציבות ESP ומערכות ABS, BAS ו-EBD. המכונית מקבלת ציון של 4 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
סירטון מבחן הריסוק הרשמי של Euro NCAP עבור סיטרואן C3 פיקאסו
אז יש לנו מיקרו-וואן מעוצבת, איכותית ומגניבה עם מרחב פנים גדול ושימושי ותג מחיר אטרקטיבי.
מכונית כזו בהחלט יכולה להתאים למשפחה צעירה המבקשת להתנייד בעיר בסטייל ובנוחות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.