סמל"ת החלה בשיווק מותג לנצ'יה
לנצ'יה, מותג הפרימיום האיטלקי חוזר לשוק הרכב הישראלי לאחר היעדרות בת 9 שנים. לנצ'יה דלתא נחשפה לראשונה בתערוכת ג'נבה בשנת 2008 אבל מגיעה אלינו רק עכשיו. כידוע, לנצ'יה ופיאט הן אחיות מאותו הקונצרן ולכן לנצ'יה אימצה את הפלטפורמה של פיאט בראבו והוסיפה לה רק דברים טובים, יותר גדול, יותר מפואר ועיצוב ייחודי ואלגנטי.
עיצוב איטלקי יוקרתי וייחודי
המכונית נמכרת בשתי רמות גימור, גולד הבסיסית ואלגנט המאובזרת יותר. בעבור הגולד תצטרכו לשלם 169,900 ₪ ובתמורה תקבלו מושבי עור בשילוב בד אלקנטרה, חישוקי סגסוגת קלה "17, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים דו אזורית ומושב אחורי הניתן להזזה להגדלת מרווח היושבים מאחור על חשבון נפח תא המטען. רמת גימור אלגנט כוללת בנוסף מושבי עור מהודרים עם חימום וכוונון חשמלי למושבים הקדמיים וחלון גג פנורמי, בשבילה תצטרכו להיפרד מ 194,900 ₪.
פיאט בראבו משודרגת
בתחום הבטיחות הדלתא מקבלת ציון גבוה למדי במבחן הריסוק האירופאי ENCAP, 5 כוכבי בטיחות למבוגרים, 3 לילדים ו-2 להולכי רגל. המכונית מצויידת בשש כריות אוויר, בקרת יציבות (ESP) ובקרת אחיזה ((ASR כאבזור סטנדרטי בכל הדגמים.
הסרטון הרשמי של Euro NCAP המציג את מבחן הריסוק
יחידת ההנעה של הדלתא בעלת נתונים מרשימים, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.8 ליטר המפיק 200 כ"ס ב5000 סל"ד ומומנט מירבי של 33 קג"מ ב1400 סל"ד. בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים הדלתא מגיעה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7.4 שניות לפי נתוני היצרן ולמהירות מירבית של 230 קמ"ש.
צריכת הדלק לפי נתוני היצרן היא 11.1 ליטר ל-100 ק"מ בעיר ו5.9 ליטר ל-100 ק"מ בדרך בין עירונית.
מנוע 1.8 ליטר בהספק 200 כ"ס
הדלתא מתחרה בגרסאות הקטנות של מותגי הפרימיום הגרמניים אודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 ותנסה את כוחה גם מול מכוניות מנהלים באותה רמת המחירים כמו הונדה אקורד, סקודה סופרב ופולקסווגן פאסאט.
סרטון לנצ'יה דלתא ביוטיוב

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.