יונדאי מבצעת קריאה לתיקון ליונדאי וולוסטר
יונדאי מבצעת קריאה לתיקון ליונדאי וולוסטר היחודית. הקריאה מתבצעת לרכבי יונדאי וולוסטר בעלי גג פנוראמי בלבד מחשש לשבירה פתאומית של חלון הגג כתוצאה מתקלה בעת התקנת חלון הגג במפעל.
כלומוביל, יבואנית יונדאי, תזמין 251 בעלי יונדאי וולוסטר משנת 2012 בעלות חלון גג פנוראמי, להגיע למוסכים של יונדאי הפרוסים ברחבי הארץ על מנת לבדוק, ובמידת הצורך להחליף, את חלון הגג. הבדיקה והתיקון יתבצעו ללא עלות, משך הבדיקה והתיקון אמורים להמשך כשעה וחצי. לבקשת יונדאי רצוי להזמין תור מראש בכדי למנוע המתנה מיותרת.
יונדאי וולוסטר, קריאה לתיקון מחשש לשבירת חלון הגג
כמו כן מציינים בכלומוביל כי אינם מודעים לתקלה כזו שהתרחשה בארץ אך הם פועלים בהתאם לקריאה העולמית שביצעה יונדאי. עם זאת בארה"ב התקבלו מספר תלונות מלקוחות - כ-76 תביעות אחריות, 20 תלונות לקוח ו-6 דוחות שדה על שבירת חלון גג. בארה"ב אינם מודעים לתאונות שנגרמו כתוצאה משבירת חלון הגג אך יודעים על חמישה אנשים שנפצעו וסבלו מחתכים קלים כתוצאה מתקלה זו.
חשוב לציין שעפ"י תקנות משרד התחבורה, עם קבלת קריאה לתיקון מחוייב בעל הרכב לבצע את הבדיקה אחרת לא יחודש רישיון הרכב בעת המבחן השנתי.
יונדאי וולוסטר, קריאה לתיקון מחשש לשבירת חלון הגג

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.