יחד עם תמונות של גרסת הייצור של הסיוויק סטיישן תחת הסוואה כבדה, מכריזה הונדה על מערכת מתלים אדפטיבית
גרסת הסטיישן האחרונה של ההונדה סיוויק האירופאית נמכרה בשנת 1991 תחת השם הונדה סיוויק שאטל, באמצע שנות ה- 90 החייתה הונדה את השם "שאטל" אך שמטה את המילה סיוויק משמו של הרכב, הפרידה את הדגם מקשת דגמי הסיוויק והפכה אותה למיניואן קומפקטי. מאז ועד היום להונדה לא הייתה נציגה בקטגוריית רכבי הסטיישן.
הונדה סיוויק סטיישן
לפני מספר ימים הציגה הונדה תמונות של גרסת הייצור החדשה של סיוויק סטיישן כשהיא תחת הסוואה כבדה המקשה לפענח את קוויה אך מאפשרת לראות ללא קושי שלא מדובר בדור חדש אלה בגרסת סטיישן שמבוססת על הדור הנוכחי של ההונדה סיוויק האצ'בק. עם צדודית נמוכה, מכסה מנוע משתפל, וחישוקי סגסוגת גדולים נראה כי הפרופורציות נאות וספורטיביות והעיצוב מתוכנן ומוקפד. גרסת הקונספט של הסיוויק סטיישן הוצגה בתערוכת ג'נבה מוקדם יותר השנה.
הונדה סיוויק סטיישן
עם הצגת התמונות, הונדה הכריזה שהסיוויק סטיישן תוצע עם מערכת מתלים אדפטיביים שלראשונה בעולם יפעלו רק על הציר האחורי. המערכת תציע בחירה בין שלושה מצבי קשיחות: רגיל, נוחות ודינאמי. העובדה שהמערכת תעבוד רק על המתלים האחוריים טומנת בחובה הגיון מסויים, שכן עקב תאי המטען הגדולים, ציריהם האחוריים של רכבי סטיישן צריכים לעמוד בעומס גדול יותר מאשר גרסאות הסדאן וההאצ'בק המקבילות. לפי הונדה, מערכת המתלים האדפטיביים של הסיוויק סטיישן תקטין את ההשפעה של המשקל הנשען על צירה האחורי ובכך תוכל לתת לנהג תחושה שהוא נוהג באחת מגרסאותיה הקצרות של הסיוויק וליהנות מהתנהגות כביש טובה יותר מבלי להתפשר על פרקטיות.
הונדה סיוויק סטיישן, תצוגת מצב מתלים
הסיוויק סטיישן תוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט בספטמבר השנה ושיווקה באירופה יחל בתחילת שנת 2014. טרם נקבע אם תגיע לארץ, למרות שאם נסתמך על המגמה האחרונה בשוק המכוניות המשפחתיות הישראלי וכמות רכבי הסטיישן שנמסרים בכמויות נאות, אפשר לגלות אופטימיות מסויימת.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.