אלפא רומיאו תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה את הג'ולייטה והמיטו לאחר מתיחת פנים לצד 4C מוכנה לייצור
אלפא רומיאו ג'ולייטה הוצגה בשנת 2010 והחליפה את ה- 147. אלפא רומיאו החליטה לשנות את שמות דגמיה ולהחזיר לחיים שמות של דגמי עבר, ג'ולייטה הנוכחית הייתה המכונית המודרנית הראשונה של אלפא לשאת את שמה של ג'ולייטה הקלאסית שייצורה הופסק בשנת 1965.
כעת חושפת אלפא רומיאו מידע לגבי מתיחת פנים של הג'ולייטה שתוצג לצד דגמים נוספים של היצרנית בתערוכת פרנקפורט שתפתח בעוד פחות משבוע. עיצובה החיצוני של הג'ולייטה נשאר זהה לזה של הדגם היוצא למעט עיצוב חדש של השבכה המרכזית המקיפה את הסמל, עיצוב חדש לפגוש הקדמי ועיצובי חישוקים חדשים.
אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014
השינויים המשמעותיים שעברה הג'ולייטה נמצאים בתוך הרכב: מנוע חדש לגמרי שיוצג עם הג'ולייטה - מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ כבר ב- 1,750 סל"ד. המנוע יצויד במערכת הזרקת דלק במסילה משותפת והוא עומד בתקן +euro 5 המחמיר. כמו כן, עברו כל שאר המנועים עדכונים כדי להתאימם לתקן העתידי.
אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014
הודות לשיפורים במערכת ה DNA ומערכת המתלים, התנהגותה של הג'ולייטה החדשה, כך עפ"י אלפא רומיאו, תישאר מהמהנות בקטגורייה מבלי לוותר על הנוחות איתה משוייכת הג'ולייטה. כמו כן, שופר גם בידוד הרעשים.
אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014. תא הנוסעים
בכל הנוגע לאבזור אלפא מדווחת כי היא עיצבה מחדש את תא הנוסעים וציידה את הג'ולייטה במושבים חדשים, הגה חדש לחלוטין ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 5 או 6.5 אינץ' המשלב קישוריות בלוטות', מערכת ניווט וחיבור חכם לטלפון שמאפשר הקראת מסרונים.
אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014. תא הנוסעים
לצד הג'ולייטה תציג אלפא רומיאו גרסה מעודכנת של המיטו, שתציג גם היא נגיעות עיצוביות חדשות, אבזור פנימי משופר ומנוע 0.9 ליטר טורבו חדש לחלוטין המפיק 105 כ"ס ומומנט מירבי של 12.2 קג"מ. עם מנוע זה המיטו משיגה צריכת דלק מאוד מרשימה של 4.2 ליטר למאה ק"מ (נתוני יצרן) בנסיעה משולבת. בנוסף תציג אלפא גרסת ייצור מוכנה של ה- 4C, מכונית הספורט החדשה של היצרנית. הרכב ייוצר במהדורה מוגבלת של 3,500 רכבים בלבד בכל שנה כאשר רק 1,000 מתוכם ימכרו לאירופה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.