בתערוכת טוקיו הקרובה תציג סוזוקי שלושה קונספטים חדשים של רכבי שטח הרומזים על כיוונים נוספים אליהם הולכת היצרנית
תערוכת טוקיו שתיפתח ב- 23 בנובמבר הקרוב היא אחת מתערוכות הרכב המרכזיות המתקיימות במהלך השנה והרבה יצרניות יפניות מנצלות את ההזדמנות על מנת להציג חידושים, טכנולוגיות וקונספטים. סוזוקי אינה שונה וכבר כעת, כחודש לפני פתיחת שערי התערוכה, היצרנית מכריזה על שלושה רכבי קונספט חדשים שיוצגו לצד ה- i-V4 שנחשף לראשונה בתערוכת פרנקפורט האחרונה.
סוזקי קרוס הייקר
הקונספט הראשון נקרא קרוס-הייקר (Crooshiker) והוא רכב פנאי שטח קומפקטי המשתמש בטכנולוגיות וחומרים חדישים על מנת לחסוך במשקל, כתוצאה מכך משקלו עומד על 810 ק"ג בלבד. המנוע המותקן בקרוס-הייקר הוא מנוע שלושה צילינדרים בנפח ליטר אחד שנועד להיות חסכוני וידידותי לסביבה.
סוזקי X-Lander
האם סוזוקי מחזירה את הג'ימני לייצור? X-Lander הוא רכב שטח קשוח המבוסס על הג'ימני הוותיק והמוערך. מימדיו דומים לאלו של הג'ימני עליו הוא מבוסס והוא מצוייד במנוע 1.3 ליטר חדש המשודך לתיבת הילוכים רובוטית ועובד לצד מנוע חשמלי בעל הספק גבוה היוצרים יחדיו מערכת הנעה כפולה ומאפשרים יכולות שטח גבוהות לצד צריכת דלק נמוכה.
סוזקי האסלר
הקונספט האחרון, שמו האסלר (Hustler), בשונה משני הרכבים הקודמים ההאסלר נראה הגיוני יותר ומוכן לייצור. יתרה מזו, הוא נכנס לנישה המאוד פופולארית ביפן של מכונית קיי (Kei Cars), מכוניות קצרות במיוחד עם תאי נוסעים מרווחים. הרכב, מעבר להיותו רכב עירוני וקומפקטי במיוחד, משלב נגיעות עיצוביות של רכב שטח בדמות מרווח גחון מוגבה מעט ומרכב תחתון העשוי מפלסטיק שחור. לצידו מוצג גם ההאסלר קופה, שזוכה לגג המשתפל לאחור, חישוקי סגסוגת מסוגננים ועיצוב ספורטיבי יותר.
סוזקי האסלר קופה
לצד כל אלה יעמוד ה- iV-4, רכב קונספט שהוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט השנה. ברכב משולבת מערכת ההנעה הכפולה החדשה של סוזוקי, .AllGrip עפ"י סוזוקי, הרכב יגיע לייצור בשנת 2015, בדיוק בזמן על מנת להחליף את הדור השלישי של הגרנד ויטארה הוותיק שעבר כבר שתי מתיחות פנים מאז הוצג בשנת 2005.
סוזקי iV-4

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.