ניסאן מציגה גרסת מסלול מושחזת למכונית הספורט שלה לצד מתיחת פנים לשנת 2014. קרסו מבטיחה כי תייבא את שתי הגרסאות לארץ ומפרסמת רשימת מחירים חלקית
מעטות המכוניות שאינן דורשות כל הקדמה, ניסאן GT-R זכתה להכנס לרשימה המכובדת וקצרה הזו. הדור האחרון, שהיה הראשון ששווק באופן רשמי עם הגה שמאלי מחוץ לחופי יפן ואף הצליח לפלס את דרכו לישראל הודות לפילוסופיית השיווק של חברת קרסו מוטורס שתומכת בדגמי הספורט של הקונצרן ואף נוטה להופיע במפגשי רכבים ברחבי הארץ ולהציג את רכבי הספורט שלה.
ניסאן GT-R 2014
נקודת הפתיחה של שני הדגמים החדשים הייתה כבר גבוהה מאוד, עם כינויים כגון "גודזילה" ו"פורשה קילר" לה זכו הדגמים הקודמים, החליטה ניסאן לא לשנות מהותית את הרכב הקיים אלא לדבוק במתכון המוכח ורק לשפר אותו נקודתית.
ניסאן GT-R 2014
לכבוד שנת 2014 זוכה הניסאן GT-R בעדכונים קוסמטיים עדינים, ביניהם יחידות תאורה קדמיות חדשות המורכבות מארבע נורות LED ופסי תאורת יום הכוללות מערכת אוטומטית לכיוון אלומת האור בהתאם למהירות הנסיעה. הפנסים האחוריים זכו גם הם לעיגולי LED היוצרים מעטפת אור סביב גוף הפנס. השינוי החיצוני הגדול ביותר הוא הצגתו של צבע מרכב אדום חדש שמשלב פתיתי זכוכית מיקרוסקופיים הצבועים בזהב. תא הנוסעים של ה- GT-R החדשה קיבל גם הוא עדכונים קטנים בדמות מושבים חדשים המספקים תמיכה טובה יותר וריפוד עור עם תפרים מודגשים.
ניסאן GT-R 2014. תא הנוסעים
בצד הטכני, המוטיב החוזר הוא כוונון עדין, השלדה ומערך המתלים עברו כיוונון על מנת לשפר עוד יותר את האחיזה של ה- GT-R בנהיגת מסלול או בכבישים מפותלים. מאידך, ניסאן מדווחת כי מהנדסיה שמו דגש מיוחד על מזעור הרעידות ורעשי הכביש לטובת שיפור הנוחות והיציבות בנסיעה מנהלתית בכבישים מהירים. הבלמים גם הם עברו כיוונון עדין על מנת לשפר את התחושה ולספק תגובה חדה ולינארית יותר על מנת להגביר את הרגשת הבטחון של הנהג בשימוש יומיומי ובעיקר בכבישים רטובים. האחרונה ברשימת העדכונים היא מערכת ההיגוי שעפ"י ניסאן קיבלה תוספת תגבור במהירויות נמוכות על מנת לשפר את כושר התמרון בתנאים עירוניים תוך שמירה על חדות ודיוק במהירויות גבוהות ובנהיגה אינטנסיבית. תחילת שיווקה של ה- GT-R צפוי להתחיל ב- 2 לדצמבר.
ניסאן GT-R 2014. תא הנוסעים
אם ה- GT-R ה"רגילה" לא עונה בדיוק על הדרישות שלכם, ניסאן מציגה לצידה גרסת מסלול מושחזת הנושאת את התג של מחלקת הספורט המוטורי שלה, ניסמו (Nismo). גרסה זו זוכה למנוע משופר המספק 600 כ"ס ונתון מומנט אימתני של 66.5 קג"מ מרביים המושגים באמצעות מגדשי טורבו מוגדלים, משאבת דלק משודרגת, שיפור מערכות היניקה והפליטה ושדרוג תזמון ההצתה.
ניסאן GT-R ניסמו 2014
מערך המתלים עבר שדרוג והוא מבוסס על גרסת המרוצים של ה- GT-R ניסמו ובכך מספק אחיזה גבוהה אף יותר מזו שבגרסה השגרתית. המתלים פותחו במיוחד ע"י חברת בילשטיין והם ניתנים לכיוונון עפ"י העדפת הנהג לאחד משלושה מצבים: נוחות, רגיל ו- R שנועד לשימוש בנהיגת מסלול. רשימת השיפורים הארוכה עזרה ל- GT-R ניסמו להשיג זמן הקפה של 7:08.679 סביב מסלול הנורבורגרינג, נתון המציב אותה במקום הרביעי בהיסטוריה מבין המכוניות בייצור סדרתי, אחרי הפורשה 918 ספיידר, ראדיקל SR8 וראדיקל SR8 LM.
ניסאן GT-R ניסמו 2014
עיצובה של ה- GT-R ניסמו מקבל את כל הנגיעות הספורטיביות הנדרשות, השבכה הקדמית זוכה לשני פסים אלכסוניים אדומים שממשיכים ומקיפים את כל המרכב בתחתיתו. כמו כן, מקבלת ה- GT-R ניסמו שלושה זימים בכל צד של הפגוש הקדמי. החישוקים מקבלים גם הם עיצוב שונה בדמות שישה חישורים השואבים השראה מרכבי המירוצים של החברה. חלקה האחורי משלב נגיעות סיבי פחמן, יציאות המפלט הכפולות של הגרסה הרגילה מוזגו וקיבלו מסגרת אחת בכל צד וספויילר ענק ושחור משלים את ההופעה הקרבית. ניסאן מציינת כי מטרת הנגיעות הקוסמטיות היא יותר מרושם ויזואלי בלבד והן מוסיפות לרכב 100 ק"ג של כח הצמדה במהירות של 300 קמ"ש ומשיגות מקדם גרר של 0.26 בדומה לגרסה הרגילה.
ניסאן GT-R ניסמו 2014. תא הנוסעים
בתא הנוסעים הוכנסו גם מספר שיפורים כגון מושבי ספורט מסיבי פחמן מבית רקארו, הגה מחופה אלקנטרה שעוצב השראת נהגי המירוצים של ניסמו, רקע אדום לשעון הסל"ד, חיפוי אלקנטרה מעל ללוח המחוונים וגימור דמוי סיבי פחמן סביב המסך המרכזי. על משטחי העור והאלקנטרה בתא הנוסעים ניתן למצוא תפרים עדינים בצבע אדום המשלימים את מוטיב הצבע. ה- GT-R ניסמו תושק ביפן בפברואר 2014 ותגיע לאירופה מאוחר יותר באותה שנה.
ניסאן GT-R 2014. מערכת התאורה החדשה
מקרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל נמסר כי היא תשיק את שני הדגמים במהלך השנה, ניסאן GT-R תעלה החל מ- 830,000 ₪ לגרסת פרימיום והחל מ- 850,000 ₪ לגרסת בלאק אדישן. מחירי גרסת ניסמו יפורסמו לקראת השקתה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.