המוקה, רכב הפנאי העירוני של אופל, מציין 200,000 הזמנות באירופה ב- 18 חודשים בלבד
קטגורית רכבי הפנאי העירוניים צוברת תאוצה לא רק בישראל. רכבי הפנאי הקטנים זוכים להצלחה לא מבוטלת באירופה ובשנים האחרונות הקטגוריה היא בין המתפתחות ביותר. שיווק האופל מוקה החל במחצית השניה של שנת 2012 וכבר באפריל 2013 עברה את קו ה- 100,000 מסירות, עם נתח שוק של 11.3% מהקטגוריה באירופה כולה בעוד בצפון אירופה היא השיגה דריסת רגל של למעלה מ- 20% והיא מובילה את הקטגוריה.
אופל מוקה
"אנו מאושרים מהביצועים של המוקה בכל הנוגע למכירות" אמר טים טוזר (Tim Tozer), מנהל ויושב ראש מותג ווקסהול, (שמה של אופל בבריטניה) והוסיף כי: "המוקה היה בין רכבי הפנאי הקומפקטיים הראשונים שהושקו והוא זוכה לפופולאריות רבה בקהל לקוחותינו מאז".
שיווקה של המוקה בישראל צפוי להתחיל בזמן הקרוב ורכב אחד כבר נמצא בישראל למטרת תקינה. אם אתם לא יכולים להתאפק, נציין כי תאומו של האופל מוקה, השברולט טראקס, משווק במחוזותינו כבר מספר חודשים.

תפריט נגישות








ובארץ היבואן נזכר מאוחר מדי להוריד מחירים ולהציע
גרסה ב129000 שח (במקום 145000) וזה עדיין לא זול מה גם שפגו במבצע חבר ב110000 שח בלבד עם אבזור עדיף ויותר חסכונית בדלק (אם כי לאופל מנוע וגיר עדיפים) רנו במבצעים גם יותר זולה וחסכונית מהאופל לאופל יש בעיה היום שקוראים לה קיה ספורטז, שמוכרת בכמעט אותו מחיר (135) רכב גדול יותר ולא נחות באבזור