אינפיניטי M עוברת מתיחת פנים, משנה את שמה ל- Q70 ומקבלת גרסת בסיס גלגלים ארוך
לפני מספר חודשים החלה אינפיניטי במהלך מיתוג מחדש בו יקבלו כל דגמיה שמות חדשים על מנת להקל על ההבחנה ביניהם ולהפוך את המיצוב של כל דגם בהיררכיית הדגמים לאינטואיטיבי יותר. לאחר שהציגה את ה- Q50 שירשה את מקומה של ה- G, מציגה כעת היצרנית את הצעד השני עם מתיחת פנים ל- M שבמסגרתה היא זוכה לשם Q70.
אינפיניטי Q70
עיצובה של ה- Q70 דומה לדגם אותו היא מחליפה עם שינויים עדינים בחזית בדמות שבכה פחות מחוייכת עם מסגרת כרום, בתי גלגלים תפוחים יותר ועיצוב חדש ליחידות התאורה הראשיות. בחלקה האחורי, מקבלת ה- Q70 פגוש חדש, יחידות תאורה בעיצוב חדש ופס כרום מתחת לגומחה בה מותקנת לוחית הרישוי. ההבדל הגדול ביותר בצדודית שנשארה כמעט ללא שינוי הוא תוספת של 15 ס"מ לבסיס הגלגלים שמביאים את אורכו ל- 3,050 מ"מ בגרסת בסיס הגלגלים הארוך שהצטרפה לראשונה להיצע.
אינפיניטי Q70
בתא הנוסעים של האינפיניטי Q70 השינויים הנראים לעין דקים עוד יותר ולמעט מחוונים שזוכים לרקע חדש הוא נראה זהה לחלוטין לתא הנוסעים של ה- M. עם זאת, לא מעט שינויים נעשו מתחת לפני השטח ואינפיניטי מציינת כי שיפרה את בידוד הרעשים בתא הנוסעים לכדי ביטול של 77% מרעשי החוץ תוך שימוש בחומרי בידוד משופרים ומערכת ביטול רעשים אקטיבית המשמיעה צליל שמבטל רעשי כביש ורוח מ- 16 הרמקולים המותקנים במכונית כחלק ממערכת השמע של BOSE.
אינפיניטי Q70. תא הנוסעים
אינפיניטי Q70 תוצע עם שלושה מנועים, מנוע בנזין V6 בנפח 3.7 ליטר, מנוע בנזין V8 בנפח 5.6 ליטר ויחידת הנעה היברידית המורכבת ממנוע 3.5 ליטר ומנוע חשמלי. גרסת בסיס הגלגלים הארוך תוצע בשלב זה ללא יחידת ההנעה ההיברידית. מנוע ה- 3.7 ליטר מפיק 330 כ"ס ומומנט מרבי של 37.3 קג"מ ומנוע ה- 5.6 ליטר מפיק בגרסת בסיס הגלגלים הקצר 420 כ"ס ומומנט מרבי של 57.6 קג"מ בעוד הגרסה הארוכה מסתפקת ב- 416 כ"ס ו- 57.2 קג"מ מהמנוע הגדול. יחידת ההנעה ההיברידית מפיקה 360 כ"ס ממנוע הבנזין שמפיק לבדו 302 כ"ס לצד מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 67 כ"ס שנמצא מתחת למכסה המנוע לא על מנת לחסוך בדלק אלא על מנת לספק כח נוסף בעת הצורך. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת שבעה הילוכים.
אינפיניטי Q70. תא הנוסעים
אינפיניטי הטמיעה ב- Q70 מספר מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות הכוללות בין היתר מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת למניעת התנגשות חזית-אחור המנטרת את מהירות הנסיעה של הרכב הנמצא מלפנים וכך גם את מהירות הנסיעה של הרכב שלפניו שתתריע לנהג על התנגשות אפשרית ובמידה והנהג לא יגיב תבלום את הרכב עצמאית. כמו כן, מציגה היצרנית מערכת להתראה על עצמים בשטח המת שאף תפעיל את הבלמים בעדינות במידה והנהג יתעלם מההתראה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.