אאודי RS7 עוברת מתיחת פנים קלילה ומציגה שיפורים עדינים למנוע ולעיצוב החוץ
לפני מספר ימים חשפה אאודי את מתיחת הפנים למכונית הקופה 5 דלתות הגדולה שלה, אאודי A7, וכעת חושפת היצרנית הגרמניה את מתיחת הפנים לגרסת הקיצון - RS7. המכונית עברה מתיחת פנים שכוללת עדכונים קלים לעיצוב ומנוע חסכוני מבעבר.
אאודי RS7 החדשה
כמו באאודי A7, גם כאן אנו פוגשים את פנסי ה- LED Matrix החדשים של אאודי שמעטרים כעת גם את חזיתה של אאודי RS7 החדשה. בין הפנסים נמצאת השבכה האיקונית כשגם היא עברה מספר שינויים ביניהם חידוד הזוויות הפינתיות בשש הקודקודים. את המראה מלפנים מסיימים שני פתחי יניקה עצומים בצידי הפגוש הקדמי השומרים על הצביעה האפורה הייחודית מהדגם הנוכחי.
אאודי RS7 החדשה
מאחור השינויים קלים עוד יותר ונראה שהשינוי היחיד הוא הפנסים, שזוכים כעת לתאורת LED. שאר הירכתיים של אאודי RS7 החדשה נשארו זהים לחלוטין לדגם היוצא. את ההופעה משלימים חישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינץ' וקיימת אופציה להגדילם לחישוקי 21 אינץ'.
אאודי RS7 החדשה
בתא הנוסעים השינויים מינוריים ועיקר תשומת הלב במהלך מתיחת הפנים הוקדש לשיפור איכות התצוגה וחוויית המשתמש של מערכת המולטימדיה. לשם כך ייצרה חברת Nvidia, שותפתה של אאודי בפיתוח מערכת ה- MMI, מעבד גרפי חדש שיעניק חוויה חלקה יותר יחד עם תצוגה איכותית מבעבר. שינויים נוספים בתא הנוסעים כוללים עדכונים קלים בעיצוב פתחי המיזוג, משוטי העברת ההילוכים וסמל ה- Quattro שנמצא על לוח המחוונים.
אאודי RS7 החדשה
השינוי הגדול ביותר באאודי RS7 החדשה הוא המנוע. הוא אמנם שומר על אותם נתונים עם הספק של 552 כ"ס ומומנט מרבי העומד על 71.4 קג"מ, אך הוא עבר מספר שינויים ושיפורים על מנת לעמוד בתקן יורו 6 החדש ולהקטין את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. בזכות שיפורים אלו, יחד עם טכנולוגיית Cylinder on Demand שיכולה לנתק מספר צילינדרים בזמן שיוט, עומדת צריכת הדלק בנסיעה משולבת על 10.5 ק"מ לליטר ופליטת המזהמים ירדה ל- 221 גרם לק"מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.