אופל קורסה החדשה מקבלת את החזית של אופל אדם, תא נוסעים חדש ואיכותי יותר, מספר מנועי טורבו קטני נפח ותיבות הילוכים חדשות
לאחר שפרסמה בערוץ יו-טיוב שלה, חושפת היום אופל את הדור החמישי של הסופר מיני, אופל קורסה, אחרי למעלה משמונה שנים לאחר חשיפת הדור הרביעי שמשווק כעת בישראל. אופל הצהירה כי הדור החדש יספק עיצוב צעיר ורענן ברוח התקופה לצד נוחות והתנהגות אשר שמורות למכוניות מקטגוריות גבוהות יותר.
אופל קורסה החדשה
עיצובה של אופל קורסה החדשה זוכה לקווים דומים לאלה של המכונית העירונית האופנתית, אופל אדם. החזית עוצבה בקווים כמעט זהים אך בו בזמן סולידיים ובוגרים יותר. בעקבות השימוש בפלטפורמת הדור הנוכחי שומרת המכונית על קווי מרכב כלליים דומים לאלה של הדור הנוכחי אולם למרות השימוש בפלטפורמה המיושנת יחסית, דאגה אופל לציין כי פרט לפלטפורמה, תכננה מחדש את כל המכונית - ייצרה תת שלדה קדמית חדשה, הנמיכה את מרכז הכובד בכ- 5 מ"מ על מנת להגביר את היציבות של המכונית ותכננה מערכת היגוי וארכיטקטורת מתלים חדשות.
אופל קורסה החדשה
תא הנוסעים של אופל קורסה החדשה עוצב גם הוא בדומה לשפת העיצוב שנולדה עם אופל אדם והוא נראה מרענן ונעים לעין עם מספר גוונים שונים, קווים זורמים ומספר לא קטן של נגיעות כרום שמעניקות לתא הנוסעים מראה יוקרתי ואיכותי. במרכז הקונסולה מותקנת מערכת מולטימדיה דומה לזו המותקנת באופל אדם עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' ומספר כפתורים משני צדיו. בלוח המחוונים קיים מסך דיגיטלי גדול שמספק מידע על נתוני צריכת הדלק ומערכות שונות של המכונית.
אופל קורסה 3 דלתות החדשה
אחת הנקודות הבולטות ביותר בחשיפת אופל קורסה החדשה הוא ליין המנועים החדש. בעוד הדור הנוכחי שווק רק עם מנועים אטמוספריים בנפחים של 1.0, 1.2 ו- 1.4 ליטר, מודיעה אופל כי תתקין במכונית החדשה שלושה מנועי טורבו חדשים. לשני המנועים הראשונים נפח של 1.0 ליטר והם מפיקים 90 ו- 115 כ"ס כאשר שני המנועים מפיקים מומנט מרבי של 17.3 קג"מ. מנוע נוסף הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר עם הספק של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ. לצד המנועים החדשים, תמשיך אופל לשווק את המכונית עם מנועי 1.2 ו- 1.4 ליטר האטמוספריים וכך גם עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.3 ליטר. כל המנועים עומדים בתקן יורו 6 המחמיר ומגיעים כסטנדרט עם מערכת עצור וסע המדוממת את המנוע בזמן עצירות.
אופל קורסה 3 דלתות החדשה
המנועים ישודכו לאחת משלוש תיבות הילוכים. הראשונה תהיה ידנית בת שש מהירויות, השנייה היא תיבת ההילוכים האוטומטית המוכרת של אופל בעוד השלישית היא תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית איזיטרוניק מהדור השלישי.
אופל קורסה החדשה
מערכת ההיגוי של אופל קורסה החדשה תוכננה גם היא מחדש. התגבור כעת יהיה תלוי מהירות ויהיה קל במהירויות נמוכות וקשה יותר במהירויות גבוהות. כמו כן, התוכנה שאחראית על אופי התגבור עברה כיול מחדש והותקנה מערכת City שמופעלת ע"י כפתור ומגבירה את התגבור להגה שהופך אותו לקל במיוחד, זאת לטובת הקלה על ביצוע תמרונים קשים במקומות צפופים.
אופל קורסה החדשה
מערך המתלים גם הוא עבר תכנון מחדש ואופל מוסרת כי הדור החמישי של אופל קורסה יהיה נוח יותר מהדורות הקודמים ובו בזמן זריז ומתקשר יותר עם הנהג. במקביל, שיפרה החברה את בידוד הרעשים בצורה משמעותית על מנת להפוך את השהייה בתא הנוסעים לנינוחה יותר ו"להעניק לנוסעים חוויה של מכונית פרימיום יקרה וגדולה יותר", כך עפ"י אופל.
סרטון רשמי אופל קורסה החדשה
אופל קורסה החדשה זוכה לשלל מערכות בטיחות ונוחות חדשות, מערכת המולטימדיה מאפשרת שליטה קולית בסמארטפון עם תמיכה בשירות סירי של אפל או Google Now של אנדרואיד ומותקנות בה מספר אפליקציות ניווט ורדיו אינטרנטי. מערכות הבטיחות רבות וכוללות בין היתר התרעה על אי שמירת מרחק, התרעה על סטייה מנתיב, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, תצוגה עילית על השמשה של התראות שונות, מערכת חניה אוטומטית ועוד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.