מיצובישי פאג'רו היפני עובר מתיחת פנים ומציג שיפורים באיכות הפנים ושינויים עדינים בעיצוב החוץ
מיצובישי פאג'רו הנוכחי הוצג לפני 8 שנים, זמן ארוך מאוד בכל הנוגע לחיי דגם של רכב. לאחרונה צץ באתר היפני של מיצובישי דגם חדש של הרכב מבלי שמיצובישי שחררה כל מידע לגביו. מתיחת הפנים הזו מגיעה לדגם המזדקן במקום להציג דגם חדש שככל הנראה יגיע בעוד כשנתיים או שלוש. בשלב זה מציגה מיצובישי רק את הדגם היפני, אך הדגם האירופאי יוצג ככל הנראה כבר בחודשים הקרובים.
מיצובישי פאג'רו החדש
השינוי החיצוני הגדול ביותר שנעשה במיצובישי פאג'רו הוא הגדלת השבכה הקדמית עדי כדי פלישה לשטח הפגוש הקדמי והוספת כרום בצורה משמעותית. פנסי הערפל עוצבו מחדש וכעת הדגם מציג לראווה פנסי יום מבוססי LED. מראת הצד הממוקמת על מכסה המנוע תשאר כנראה ביפן ותישמט מהדגם האירופאי. מאחור מקבל מיצובישי פאג'רו החדש עיצוב חדש לדלת תא מטען בעיצוב חדש יחד עם כיסוי שונה לגלגל הרזרבי.
מיצובישי פאג'רו החדש
בתמונות ששחררה מיצובישי, נראה תא הנוסעים זהה כמעט לחלוטין לדגם הנוכחי אך מדיווחים ברשת עולה כי מיצובישי שיפרה את איכות החומרים וההרכבה והוסיפה חומרי בידוד על מנת להשאיר את שאון הכביש והרוח מחוץ לתא הנוסעים. עיטורי אלומיניום המפוזרים בתא הנוסעים מהווים את מרבית השינויים העיצוביים, בגרסאות הביניים יצטרף לאלומיניום ציפוי שחור מבריק למרכז השליטה המרכזי בעוד הגרסה הבכירה תתפאר בדיפוני עץ מפוארים.
מיצובישי פאג'רו החדש. תא הנוסעים
היצע המנועים נשאר ללא שינוי והוא כולל מנוע בנזין בנפח 3.0 ליטר המפיק 175 כ"ס ומומנט מרבי של 26.6 קג"מ, ומנוע טורבו דיזל המשווק בישראל בנפח של 3.2 ליטר המפיק 200 כ"ס ומומנט מרבי העומד על 45 קג"מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.