יונדאי ix35 מושקת בישראל בגרסת הנעה כפולה עם מנוע 2.0 ליטר ומחיר העומד על 159,900 ₪
בשנים האחרונות יותר ויותר לקוחות עוברים ממכוניות משפחתיות גדולות לרכבי הפנאי אשר מעניקים תנוחת ישיבה גבוהה ועיצוב מחוצן יותר. כתוצאה מכך, מתחילת השנה השיגו רכבי הפנאי נתח שוק של כ- 12% מכלל המכוניות שעלו על כבישי ישראל.
יונדאי ix35. מעכשיו עם הנעה כפולה
התלונה העיקרית כלפי רכבי הפנאי בגודל בינוני, היא שרובם מגיעים ללא אפשרות למערכת הנעה כפולה המונעת מהם יכולות שטח אמיתיות ובכך מגבילות אותם לשבילים ותו לא. מאידך, רכבים שכן מציעים אפשרות להנעה כפולה, עולים לרוב סכומי כסף גדולים משמעותית מאחיהם המונעים ע"י שני גלגלים בלבד.
עד היום היה יונדאי ix35 בדיוק אחד מאותם הרכבים, הוא הוצע במספר גרסאות במחירים הנעים בין 150,900 ₪ לגרסת פריים הבסיסית ועד 199,900 ₪ לגרסת עילית הבכירה. הבעיה הייתה שחובבי השטח נאלצו לרעות בשדות זרים מאחר שיונדאי ix35 היה נטול גרסת הנעה כפולה שתאפשר לקחת אותו מעבר לשבילי כורכר כבושים.
היום מודיעה חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, כי היא משיקה גרסת הנעה כפולה לרכב הפנאי שטח המצליח שלה, בשלב זה ברמת אבזור פריים בלבד ובמחיר העומד על 159,900 ₪, נמוך משמעותית ממתחריו העיקריים האחרים - סוזוקי גרנד ויטארה, סובארו פורסטר, טויוטה ראב 4 ואחרים, שמחיריהם מתחילים סביב 170 אלף ₪. בכך מיישר יונדאי ix35 מבט לעבר דגם ה- 2.0 ליטר האוטומטי של סובארו XV הקטן יותר, שזול ממנו בכ- 5,000 ₪.
רשימת האבזור של יונדאי ix35 בגרסת ההנעה הכפולה תשאר זהה לזו של הדגם שכבר משווק. היא כוללת בין היתר תאורת יום מבוססת LED, מערכת מולטימדיה עם מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית בלוטות', בקרת שיוט, ידית הילוכים מחופה עור ושמשות אחוריות כהות. אבזור הבטיחות כולל את כל מערכות הבטיחות האלקטרוניות המוכרות וגם מערכת למניעת התהפכות, מערכת ירידה במתלול, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX במושבים האחוריים ועוד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.