יונדאי i30 מקבלת עיצוב רענן, סדרת מנועים עדכנית העומדת בתקן יורו 6 המחמיר וגרסה ספורטיבית עם מנוע מוגדש טורבו המפיק 183 כ"ס
יונדאי חשפה מתיחת פנים ליונדאי i30 המשפחתית המשווקת בשלושה סוגי מרכב: 5 דלתות, 3 דלתות, וסטיישן. בעזרת עיצוב רענן, עזרי בטיחות מתקדמים וסדרת מנועים עדכניים העומדים בתקן יורו 6 המשודכים לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, מכוונת יונדאי לראש טבלת המכירות.
יונדאי i30 החדשה
סדרת המנועים החדשה כוללת מנוע בנזין חדש בנפח 1.4 ליטר המפיק 100 כ"ס. המנוע קל יותר מקודמו ב- 14 ק"ג ומציג נתוני צריכת דלק וזיהום מופחתים. עפ"י יונדאי, עומדת צריכת הדלק של מנוע ה- 1.4 ליטר על 16.7 ק"מ לליטר. בנוסף יונדאי מציגה מנוע GDI (בנזין הזרקה ישירה) בנפח 1.6 ליטר המפיק 120 כ"ס ומציג צריכת דלק של 14.7 ק"מ לליטר. מנוע ה- GDI החדש יוצע בשילוב תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת 7 הילוכים שתהיה חסכונית וזריזה יותר מהתיבה האוטומטית הפלאנטרית בדגם היוצא.
יונדאי i30 החדשה
על מנת להפחית את צריכת הדלק והמזהמים, מצויידת יונדאי i30 במערכת עצור וסע, צמיגים ירוקים בעלי מקדם חיכוך נמוך, אלנטרנטור חכם החוסך באנרגיה, ומדפים אקטיביים בשבכה הקדמית שנסגרים ונפתחים באופן אוטומטי לשם הקטנת מקדם הגרר.
יונדאי i30 החדשה
לצד מתיחת הפנים מציגה היצרנית את יונדאי i30 טורבו, גרסה ספורטיבית חדשה החמושה במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 183 כ"ס המאיץ את הרכב מעמידה למאה קמ"ש תוך 8 שניות ועד למהירות מרבית העומדת על 218 קמ"ש. צריכת הדלק של הדגם הספורטיבי עומדת על 13.7 ק"מ לליטר.
יונדאי i30 טורבו החדשה
כמו כן, תשווק יונדאי i30 טורבו עם מתלים בכיול ספורטיבי, מערכת היגוי מדוייקת יותר עם 2.78 סיבובים מנעילה לנעילה, מושבי ספורט, עיצוב פנימי ספורטיבי עם נגיעות צבע אדום על גלגל ההגה, ידית ההילוכים והדלתות, ועיצוב חיצוני חד יותר עם חישוקי 18 אינץ' ופגושים ספורטיביים המעוטרים בפס אדום להשלמת המראה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.