קרייזלר חושפת דור שני למשפחתית הגדולה שלה ומבטיחה רכב שיוביל את הקטגוריה בשוק הצפון אמריקאי
את ה- 200 השיקה קרייזלר שנתיים לאחר שפקד את תעשיית הרכב האמריקאית המשבר הכלכלי של שנת 2008. ה- 200 הייתה צעד במיתוג מחודש של החברה והייתה למעשה לא יותר ממתיחת פנים לסברינג המיושנת. כעת, לאחר שנרכשה ע"י קונצרן פיאט וזכתה לשיתוף פעולה מקיף מחברת האם החדשה, מנערת היצרנית את האבק ומשיקה רכב חדש לחלוטין.
קרייזלר 200 2014
עיצובה של ה- 200 החדשה שואב אלמנטים מה- 300 הגדולה יותר ובו בזמן מציגה עדכון של עיצוב ה- 200 המקורית. קרייזלר הצליחה לשמור על שפת העיצוב של ה- 200 היוצאת ובו בזמן להציג רכב נאה, שרירי ומודרני למראה. ההבדל הגדול ביותר בעיצוב של הדגם החדש הוא בקו הגג המשתפל לאחור היוצר מראה של רכב קופה בעל ארבע דלתות.
קרייזלר 200 2014
החזית מציגה את "הפנים החדשות של קרייזלר" עם שבכה קדמית שבמרכזה ניצב הסמל החדש של קרייזלר עם הכנף המסורתית שזכתה לעידון ודגש רב יותר מבעבר. מערך התאורה זוכה לעדכון מקיף בדמות פסי LED לתאורת יום וכן פנסי ערפל ופנסים אחוריים המשתמשים גם הם בטכנולוגיית LED. כל זאת על מנת להעניק ל- 200 מראה ייחודי הן מלפנים והן מאחור.
קרייזלר 200 2014
קרייזלר החליטה להציע ללקוחותיה את תא הנוסעים הטוב ביותר בקטגוריה ולמטרה זו שמה לעצמה היצרנית ארבעה דגשים עיקריים: עיצוב מרגש, שימוש בחומרים באיכות גבוהה, טכנולוגיה חדשנית ופתרונות אחסון חכמים ואת כל זה עטפה קרייזלר בעיצוב השואב השראה מאתרים מפורסמים בארה"ב כמו השדרה החמישית בניו יורק, קליפורניה ודטרויט. כך למשל, תא האחסון המרכזי עוצב בדמות קו הרקיע של דטרויט.
קרייזלר 200 2014. תא הנוסעים
קרייזלר מתגאה באזור האחסון המרכזי שנמצא בתחתית הקונסולה המרכזית בין הנהג לנוסע. בתוך תא האחסון החכם ניתן למצוא שני מחזיקי כוסות הנעים לפנים ולאחור על מסילה ובחלקו הקדמי נמצאים חיבורי מדיה כשמעליהם פתח קטן המוביל לתא נוסף ופתוח שבו ניתן להניח את הטלפון שמחובר למערכת השמע או להשתמש בו מבלי להפריע למנגנון הסגירה של תא האחסון המרכזי.
קרייזלר 200 2014. תא האחסון המרכזי
לאור הדגש האחר שהציגה קרייזלר - שימוש בטכנולוגיות חדשניות, התאפשר עיצובו הייחודי של תא האחסון הודות לחוגה שאחראית על העברת ההילוכים במקום הידית הקונבנציונלית ומיקומה גבוה יותר על הקונסולה המרכזית. עוד במחלקת הטכנולוגיה מציגה קרייזלר לוח מחוונים עם תאורת אווירה כחולה המקיפה אותו ובמרכזו מסך LED בגודל 7 אינץ' המציג מידע על שלל מערכות הרכב כגון צריכת דלק או הוראות ניווט. במרכז הקונסולה המרכזית התקינה קרייזלר מסך מגע בגודל 8.4 אינץ' המאפשר שליטה על מערכות הרכב, קישוריות בלוטות' ותפעול באמצעות פקודות קוליות הכוללות מציאת יעד ניווט עפ"י פקודה קולית או המרת קול לטקסט. כמו כן, המסך יעדכן את הנוסעים בנושאים חשובים כגון מחירי דלק או זמני הקרנות של סרטים בעזרת מערכת Uconnect.
קרייזלר 200 2014. חוגת העברת ההילוכים
את ה- 200 תציע קרייזלר עם שני מנועים. הראשון, מסדרת מולטי אייר 2 של פיאט בעל נפח של 2.4 ליטר המפיק 184 כ"ס ומומנט מרבי של 24 קג"מ. קרייזלר מדווחת על צריכת דלק של 14.9 ק"מ לליטר בשיוט בין עירוני, שיפור של 13 אחוז על פני הדור הקודם. המנוע השני יהיה מסדרת פנטא-סטאר של קרייזלר שהוצג לראשונה בג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש לפני מספר חודשים. למנוע תצורת V6 ונפח של 3.6 ליטר. ההספק מרבי עומד על 295 כ"ס ונתון המומנט המקסימלי הינו 36.2 קג"מ. היצרנית אינה מציינת את נתון צריכת הדלק של המנוע הבכיר. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת תשע הילוכים ויוצעו עם אפשרות להנעה כפולה.
קרייזלר 200 2014. לוח המחוונים
קרייזלר לא זונחת גם את תחום הבטיחות ומציגה עם ה- 200 החדשה מערך בטיחות מרשים מאוד הכולל בקרת שיוט אקטיבית שיכולה להביא את הרכב לעצירה מלאה, התראה על התנגשות חזיתית קרבה עם אפשרות לבלימה מלאה או האטה ללא התערבות של הנהג, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה שיכולה לתקן את ההיגוי באופן עצמאי, מערכת לחנייה אוטומטית במקביל ובניצב למדרכה, בלם חשמלי חכם שמופעל אוטומטית במקרה שהנהג פותח את הדלת ומשחרר את חגורת הבטיחות שלו בזמן שהרכב נמצא בהילוך נסיעה, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מצלמת נסיעה לאחור ועוד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.