לקוחות דאצי'ה יוכלו לבצע רכישה מלאה באתר האינטרנט של החברה או להגיע לסניף, לבחור רכב, ולנסוע איתו הביתה לאחר התשלום
השקת מותג דאצ'יה בישראל הביאה עמה חדשנות בתחום צרכנות הרכב. ארבעת הדגמים של החברה - דאצ'יה סנדרו סטפווי, דאצ'יה דאסטר, דאצ'יה לודג'י ודאצ'יה דוקר, מוצעים במחירים נמוכים למדי ביחס למתחרות ומשווקים בשיטת "שלם וסע" שלא הייתה מקובלת עד כה בישראל. בנוסף למחירים הנמוכים מבטיחה היבואנית שגם עלות האחזקה הכוללת תהיה נמוכה מהמקובל הודות למנועים מודרניים וחסכוניים ומכלולים בעלי אמינות מוכחת לצד ביטוח וטיפולים במחירים מופחתים.
דאצ'יה סנדרו סטפווי
בשיטת "שלם וסע" של ד'אציה הלקוח מגיע לסניף דאצ'יה בפתח תקווה המשתרע על שטח של כ- 1,200 מ"ר, בוחר דגם מהמלאי במקום, מבצע נסיעת מבחן, מאבזר אותו עפ"י צרכיו, בוחר את שיטת התשלום, וכבר באותו היום יוכל לנסוע ברכבו החדש חזרה הביתה. לחילופין ניתן לרכוש את המכוניות באתר האינטרנט של החברה.
ללקוחות יוצעו חבילות ביטוח ומימון וגם הארכת אחריות יצרן לחמש שנים (שנתיים נוספות) בתשלום חודשי של החל מ- 49 ₪ לחודש, כלומר בעלות כוללת של כ- 3,000 ₪ בחמש שנים. בנוסף יוצעו ללקוחות מגוון אביזרים עשיר במחיר אטרקטיבי, החל מחיישני חנייה, דרך מערכת מולטימדיה, ועד אבזור ייעודי לדגמי הפנאי שטח של החברה.
אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו מוטורס מסר : "TCO – Total Cost of Ownership הוא המדד של דאצ'יה והצלחנו להשיג הפחתה של לפחות 25% בעלויות הכוללות של רכישת ואחזקת רכב למשפחה בישראל. אנו מציעים לציבור מגוון דגמים שכולם מתחת ל- 100 אלף ₪ וגם מחירי ביטוח, תחזוקה ואביזרים הזולים ביותר בישראל. עוד מסר תמיר: "דאצ'יה מציעה מנועי טורבו מתקדמים וצריכות דלק טובות ותחסוך לצרכן הישראלי למעלה מ- 50,000 ₪ בשלוש שנים, בחשבון פשוט".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.