יונדאי i30 שזכתה למתיחת פנים של אמצע החיים החלה לרדת מפסי הייצור
הדור השני של יונדאי i30 הוצג בתערוכת פרנקפורט 2011 והגיע הזמן להציג רענון לרכב. לפני כחודשיים חשפה יונדאי תמונות ראשונות של יונדאי i30 לאחר מתיחת פנים. כעת מודיעה יונדאי כי החלה בייצור יונדאי i30 לאחר מתיחת פנים במפעלה שב- Nošovice בצ'כיה. חשיבותה של יונדאי i30 עבור היצרנית בשוק האירופאי ברורה, שכן מאז הוצג הדור הנוכחי הוא מהווה חמישית מסך מכירות יונדאי באירופה.
יונדאי i30 יורדת מפס הייצור
יונדאי i30 המעודכנת נהנית מהיצע מנועים חדש, תיבת הילוכים חדשה מסוג רובוטי מצמד כפול עם 7 הילוכים ומערכות בטיחות ונוחות חדשות. כמו כן, יונדאי i30 זכתה לעדכון העיצוב החיצוני עם חזית מעודכנת. במסגרת מתיחת הפנים הציגה יונדאי גרסה חדשה ליונדאי i30 עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק 186 כ"ס. על פי יונדאי, גרסה זו מיועדת לספק הנאה בנהיגה מבלי לפגוע בשימושיות הרכב. ביצועי הרכב עומדים על כ- 8 שניות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 219 קמ"ש (נתוני יצרן).
יונדאי i30 המעודכנת
גרסת ה- 1.6 ליטר טורבו זכתה לעיצוב מוחצן לעומת יונדאי i30 הסטנדרטית. כך לדוגמה קיבלה גרסת הטורבו גריל חדש והוספת פס אדום בפגושים, תאורת לד ייחודית וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. אלינו צפויה יונדאי i30 המעודכנת להגיע במהלך החודשים הקרובים. מעניין יהיה לדעת האם כחלק מהצגת יונדאי i30 המעודכנת תציע כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, את גרסת הטורבו. במידה וזה אכן יקרה והרכב יוצע במחיר תחרותי, הרי לכם אפשרות ראויה לרכב משפחתי המציע בנוסף גם יכולות כביש מהנות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.