רנו קדג'אר, האח הגדול של רנו קפצ'ור, ישווק עם מנועים חסכוניים, טכנולוגיות מתקדמות ואפשרות להנעה כפולה
לצד ההצלחה של רנו קפצ'ור, החליט היצרן הצרפתי להרחיב את משפחת דגמי הפנאי שטח ולהשיק יורש לרנו קוליאוס שיתחרה מול דגמים כגון מאזדה CX-5 וקיה ספורטאז', התוצאה היא רנו קדג'אר החדש. עפ"י היצרן, רנו קדג'אר החדש מעוצב בהשראת הקרוסאובר הקטן רנו קפצ'ור ורכב הקונספט רנו דזיר, עם קווים זורמים, בולטים ואתלטיים, מערכת תאורת LED חכמה ועוצמתית, מרווח גחון נדיב, וחישוקים בקוטר 19 אינץ', המפיחים שיק עיצובי חדש בסגמנט.
רנו קדג'אר
תא הנוסעים של רנו קדג'אר ספורטיבי ומעודן, כך על פי רנו שהוסיפה ומסרה כי החומרים ממנו בנוי תא הנוסעים הם איכותיים וברמה הגבוהה ביותר. רנו קדג'אר יגיע עם מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת מסך TFT בגודל 7 אינץ', חיבור אינטרנטי, והתחברות לסמארטפון להזרמת מידע חי מהטלפון, מנגן המדיה, וממערכת הניווט. מערכות הבטיחות שמציע רנו קדג'אר כוללות בין השאר מערכת בלימה אוטונומית, מערכת אזהרת סטייה מנתיב, זיהוי שלטים והצגתם לנהג, ומצלמה אחורית אינטגרלית.
רנו קדג'אר
רנו קדג'אר בנוי על מרכב ה- CMF של תאגיד רנו-ניסאן ומשתמש במערכת ההנעה ותיבות ההילוכים של ניסאן קשקאי, מקבילו היפני. ניסאן קשקאי משווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 115 כ"ס ב- 5,200 סל"ד ו- 16.8 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר המפיק 130 כ"ס ב- 4,000 סל"ד ו- 32.6 קג"מ ב- 1,750 סל"ד. הצפי הוא שרנו קדג'אר החדש יחלוק את היצע המנועים הנ"ל כאשר יגיע לישראל בהמשך השנה. רנו קוטפת את פירות השילוב הצרפתי-יפני ומוזילה את עלות ייצור דגמיה, מה שיוביל למחירים אטרקטיביים יותר, כך נמסר מרנו.
רנו קדג'אר
ע"פ רנו, הקרוסאובר החדש יציע הנעה קדמית למחפשי השקט האורבני וגם הנעה כפולה לחובבי האקשן. בנוסף נמסר כי עם אורך של 4,450 מ"מ ורוחב של 1,840 מ"מ יתאים רנו קדג'אר לכל מרחב בתוך העיר ומחוצה לו. לשוק האירופאי צפוי רנו קדג'אר להיכנס במהלך קיץ 2015 והוא יבנה במפעל רנו בספרד. השוק הסיני יזכה להשקת הקרוסאובר הצרפתי קצת אחרי מקבילו האירופי, ולראשונה בתולדות רנו, יבנה דגם של החברה גם על אדמת סין.
סרטון רנו קדג'אר

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.