סוזוקי ויטרה ורנו אספאס זוכות בחמישה כוכבים, מאזדה 2 ופיאט 500X מקבלות ארבעה כוכבים בלבד במבחני הריסוק של Euro NCAP
ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP האחראי על ביצוע מבחני ריסוק ובטיחות למכוניות חדשות פירסם את תוצאות סבב המבחנים האחרון בו נבחנו מאזדה 2, פיאט 500X, סוזוקי ויטרה, ורנו אספאס. השנה כבר לא כל כך קל לקבל ציון בטיחות מרבי להתגאות בו באולם התצוגה. ארגון Euro NCAP העלה את רף הדרישות לקבלת ציון מרבי של חמישה כוכבים ולו יזכו רק רכבים שיקבלו ציונים של 80% בהגנה על מבוגרים, 75% בהגנה על ילדים, 65% בהגנה על הולכי רגל, ו- 70% עבור מערכות הבטיחות האלקטרוניות.
סרטון מבחן ריסוק מאזדה 2 החדשה
מאזדה 2 קיבלה ציונים של 86% בהגנה על מבוגרים, 78% בהגנה על ילדים, ו- 84% בהגנה על הולכי רגל, אך עקב ציון של 64% במערכות הבטיחות האלקטרוניות קיבלה מאזדה 2 ציון משוקלל של ארבעה כוכבי בטיחות בלבד. אילו הייתה מצויידת במערכת בלימה אוטונומית במהירות בין עירונית הייתה יכולה לקבל ציון מרבי של חמישה כוכבי בטיחות.
סרטון מבחן ריסוק פיאט 500X החדש
פיאט 500X שצפוי להגיע לישראל בהמשך השנה קיבל ציונים של של 86% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, ו- 74% בהגנה על הולכי רגל, אך גם כאן עקב ציון של 64% במערכות הבטיחות האלקטרוניות קיבל פיאט 500X ציון משוקלל של ארבעה כוכבי בטיחות בלבד. אמנם הגרסאות הבכירות של פיאט 500X מוצעות עם מערכת בלימה אוטונומית במהירות בין עירונית אך לפי Euro NCAP מרבית הרכבים ישווקו ללא המערכת ולכן לא זיכתה את הדגם בציון מרבי של חמישה כוכבים.
סרטון מבחן ריסוק סוזוקי ויטרה החדש
על-פי הפרמטרים שבחן ארגון Euro NCAP, ניתן לומר שנכון לעכשיו סוזוקי ויטרה החדש הוא הקרוסאובר העירוני הבטיחותי ביותר. עם זאת, יש לציין שפרט לפיאט 500X עדיין לא נבחנו בשנת 2015 דגמים חדשים בסגמנט כגון מאזדה CX-3. סוזוקי ויטרה קיבל ציון גבוה של 89% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 76% בהגנה על הולכי רגל, ו- 75% במערכות הבטיחות האלקטרוניות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה אוטונומית בעיר ומחוץ לעיר. ציונים אלו זיכו את סוזוקי ויטרה בציון משוקלל של חמישה כוכבי בטיחות.
המיניוואן הגדול רנו אספאס, שלא צפוי להגיע לישראל בשלב זה, זכה גם הוא בציון משוקלל של חמישה כוכבי בטיחות עם ציונים של של 82% בהגנה על מבוגרים, 89% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל, ו- 80% במערכות הבטיחות האלקטרוניות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.