עד שנת 2022 מתכננת פיג'ו לגרוט חצי מהיצע דגמיה הנוכחי. פיג'ו RCZ תהיה מהראשונות לסיים את חייה ולא תזכה למחליפה
מגזין הרכב הבריטי Autocar דיווח כי בתערוכת הרכב בשנגחאי אישר מנכ"ל פיג'ו, מקסים פיקט (Maxime Picat), שפיג'ו RCZ לא תזכה למחליפה. עד שנת 2022 פיג'ו מתכננת לצמצם את צי דגמיה מ- 26 דגמים ל- 13 דגמים תוך וויתור על דגמי נישה והתמקדות בדגמי ליבה פופולריים האחראיים על מרבית הכנסות החברה.
פיג'ו RCZ
בראיון למגזין Autocar מסר פיקט כי : "אני אוהב את ה- RCZ, אך אני רוצה שנתמקד בייצור דגמי ליבה וננצל את משאבינו לפיתוח דגמי ליבה הכי טובים שנוכל. מרדף אחרי נישות מיועדת למותגי פרימיום, בשבילנו זו הייתה הסחת דעת." פיקט חשף עוד כי פיג'ו שוקלת להוסיף להיצע דגמיה רכב פנאי שטח גדול עד סוף העשור, אך הדגיש כי לא התקבלה החלטה סופית בעניין.
מכונית הקופה הנאה נחשפה לראשונה בשנת 2009 וזכתה למתיחת פנים בשנת 2012. גרסת הביצועים RCZ R מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר בהספק 260 כ"ס והינה מכונית הפיג'ו הסדרתית החזקה ביותר. בישראל משווקת פיג'ו RCZ עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 156 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית. מחירה עומד היום על החל מ- 212,000 ₪.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.