אופל מוקה מנסה לקום מהקרשים עם גרסה חדשה ומוזלת העונדת תג מחיר של 129,000 ₪
בשנה שעברה הצטרף אופל מוקה לתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים והציע גרסה אחת מאובזרת למדי אך יקרה משמעותית מהמתחרות ומהאחות התאומה שברולט טראקס. מתחילת השנה נמסרו רק 176 רכבים מדגם אופל מוקה, נתון מאכזב ורחוק מאוד ממובילי הקטגוריה ניסאן ג'וק ושברולט טראקס שמהם נמסרו 844 ו- 560 רכבים בהתאמה. כעת זוכה אופל מוקה לגרסת כניסה חדשה ומוזלת במחיר תחרותי יותר העומד על 129,000 ₪. מחירה של גרסת אנג'וי המאובזרת יותר נותר על קנו ועומד על 145,000 ₪.
אופל מוקה
מבחינה מכאנית, הגרסה המוזלת לא שונה מהגרסה היקרה יותר, שתיהן מצויידות במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המפיק 140 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים. עם יחידת הנעה זו מאיץ אופל מוקה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.8 שניות, וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 14.7 ק"מ לליטר.
ההוזלה במחיר באה על חשבון פשרה קטנה ברמת האבזור. במקום חישוקי אלומיניום בקוטר 18 אינץ' מקבלים בגרסה המוזלת חישוקי 17 אינץ', ואת מערכת המולטימדיה המתקדמת של אופל (IntelliLink) מחליף רדיו דיסק בסיסי עם שליטה מההגה. מלבד אלו לא נרשמו הבדלים נוספים בין הגרסאות השונות וגם הגרסה המוזלת מאובזרת בנדיבות וכוללת בין היתר שש כריות אוויר, שקעי USB ו- AUX, קישוריות בלוטות', בקרת אקלים דו-אזורית, בקרת שיוט, ופנסי ערפל קדמיים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.