קיה סלטוס מוצג בדור חדש עם מידות מוגדלות, עיצוב קשוח יותר ומערכת הנעה היברידית עתידית
קיה חושפת היום את הדור השני של רכב הפנאי הקומפקטי קיה סלטוס הזוכה לעיצוב קשוח ומעניין יותר, מידות מוגדלות לטובת שימושיות משופרת, אבזור חדש ויחידות הנעה עדכניות כולל הנעה היברידית אשר תצטרף בעתיד להיצע.
קיה סלטוס 2026
העיצוב החיצוני מיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של המותג ומעניק לדגם מראה קשוח מבעבר. בחזית גריל קדמי רחב המשלב את יחידות התאורה הראשיות, ותאורת יום אנכית. הפרופיל עמוס אלמנטים עיצוביים ביניהם ידיות דלתות שקועות, מראות צד בעיצוב ייחודי, חישוקים בעיצוב עתידני בקוטר 16 עד 19 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, גג בסגנון צף, עיטור כסוף בולט בגג ובתחתית המרכב, וקו חלונות מחודד מאחור. מאחור יחידות תאורה אנכיות המחוברות בפס תאורה דק.
קיה סלטוס 2026
כמו במרבית דגמי החברה, גם קיה סלטוס החדש יוצע עם חבילת X-Line הכוללת גימורים חיצוניים מושחרים למראה דרמטי יותר או חבילת GT-Line המעניקה לדגם מראה מעט ספורטיבי יותר. עוד מדווחת קיה על הרחבת היצע צבעי המרכב. בהשוואה לדגם היוצא, קיה סלטוס החדש התארך ב- 45 מ"מ לכדי 4,430 מ"מ, התרחב ב- 30 מ"מ לכדי 1,830 מ"מ ובסיס הגלגלים צמח ב- 60 מ"מ לכדי 2,690 מ"מ. תא המטען בנפח גדול של 536 ליטרים.
קיה סלטוס 2026
תא הנוסעים החדש אמנם נאה ומהווה קפיצת מדרגה אדירה ביחס לקודמו אך לא מפתיע בעיצובו, הדומה לשאר דגמי קיה האחרונים. לרשות הנהג צמד מסכים בגודל 12.3 אינץ' עבור לוח המחוונים ומסך המולטימדיה, ביניהם מסך קטן לשליטה בבקרת האקלים. מתחת למערך המסכים הותקנו פתחי מיזוג אוויר צרים ומספר פקדים פיזיים לקיצורי דרך ולשליטה בעוצמת השמע ובקרת האקלים. על ההגה בורר מצבי נהיגה ומאחוריו בורר הילוכים אלקטרוני.
רשימת האבזור בגרסאות הבכירות כוללת בין היתר גג פנורמי, תאורת אווירה צבעונית, מושבים אחוריים עם משענת גב מתכווננת, מערכת שמע מבית Harman Kardon או Bose, שלל אפליקציות תוכן, עוזרת קולית מבוססת ChatGPT, עדכונים מרחוק OTA, תצוגה עילית, ומגוון מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות.
קיה סלטוס 2026
קיה סלטוס 2026 ישווק עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 149 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה כמו בדגם היוצא. בנוסף ישווק הדגם עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס בשילוב תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים או 193 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. כאופציה יוצעו גרסאות הנעה כפולה עם מתלה אחורי רב חיבורי משודרג.
גרסה היברידית תצטרף בהמשך. פרטים טכניים טרם פורסמו אך ידוע כי תגיע עם מתאם V2L לחיבור מכשירי חשמל חיצוניים ומערכת בלימה רגנרטיבית חדשה המתאימה את עוצמת הבלימה בהתאם לתנאי הדרך לטובת יעילות משופרת.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.