שברולט קאמרו החדשה מציגה עיצוב חד וקרבי, פלטפורמה חדשה וקלה יותר, ומנועים חדשים בהספקים של 275 כ"ס עד 455 כ"ס
שברולט חשפה בדטרויט את הקאמרו החדשה, מכונית השרירים האייקונית המיועדת לשמור על הבכורה בסגמנט הספורטיבי אל מול המתחרה פורד מוסטנג, אייקונית אמריקאית גם היא. בדורה השישי מציעה שברולט קאמרו ביצועים טובים יותר וטכנולוגיה מתקדמת יותר. המרכב החיצוני שעבר בדיקות נרחבות במנהרות רוח לטובת שיפורים אווירודינמיים, שומר על קווי העיצוב הקלאסיים של הקאמרו ומציג פרופורציות נכונות, ועיצוב חד בעל נוכחות. חברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, מעריכה כי הדור השישי של שברולט קאמרו ישווק בישראל לקראת תחילת שנת 2016. נושא התמחור נידון כעת אל מול GM היצרנית.
שברולט קאמרו 2016
נקודת החוזק העיקרית של שברולט קאמרו החדשה היא השלדה, הדגם החדש מבוסס על פלטפורמת האלפא של GM המשמשת גם את קאדילק ATS וקאדילק CTS הידועות ביכולותיהן הדינאמיות. העובדה ששברולט קאמרו נשענת על פלטפורמה חדשה הביאה להפחתה בממדים ביחס לדור הקודם, הקאמרו השילה 57 מ"מ מאורכה הכללי, 20 מ"מ מרוחבה, 28 מ"מ מגובהה, ובסיס הגלגלים קטן ב- 41 מ"מ. בנוסף, תרמה הפלטפורמה החדשה להפחתה של עד 90 ק"ג מהמשקל העצמי, נתון שיעזור לקאמרו החדשה להיות זריזה יותר.
שברולט קאמרו 2016
הדור השישי של שברולט קאמרו יוצע עם שלושה מנועים שישודכו לתיבת הילוכים ידנית בת שש מהירויות או אוטומטית בת שמונה מהירויות. הראשון הינו מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו המספק 275 כ"ס ומציג צריכת דלק של כ- 12.7 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית, מה שהופך גרסה זו לקאמרו החסכונית ביותר אי פעם.
מנוע ה- V6 בנפח 3.6 ליטר מספק 335 כ"ס ומצוייד במערכת הזרקה ישירה, בתזמון שסתומים משתנה, ובפעם הראשונה גם במערכת ניהול דלק אקטיבית המבטלת 2 צילינדרים במצבי נהיגה רגועים וכך שומרת על הסביבה ומצמצמת את צריכת הדלק. המנוע האחרון והבכיר בסדרה הינו מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר המפיק 455 כ"ס ויוצע רק בגרסת SS - גרסת הביצועים של קאמרו. כל דגמי שברולט קאמרו מצויידים בבלמי ברמבו כסטנדרט.
שברולט קאמרו 2016
הקאמרו החדשה כולה מכוונת לנהג, תא הנוסעים עוצב מחדש והוא כולל הגה קטום בתחתית, בורר מצבי נהיגה חדש, מושבי ספורט, ותאורת אווירה ב- 24 צבעים שונים המקיפה את הקונסולה המרכזית, דיפוני הדלתות, ומחזיקי הכוסות. במרכז הקונסולה מותקן מסך מגע בגודל 8 אינץ' השולט ברוב מערכות הרכב, ומתחתיו משטח הטענה אלחוטי לטלפונים סלולריים העשוי מחומר מחוספס שישמור על הטלפון במקומו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.