חטיבת הספורט של פיג'ו חושפת היום את פיג'ו GTi 308 החדשה המצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 250 כ"ס או 270 כ"ס
לאחר שלל ההדלפות והשמועות ברשת, מסירה פיג'ו את הלוט מעל פיג'ו GTi 308 החדשה. פיג'ו 308 זכתה בתואר מכונית השנה באירופה לשנת 2014 ולאחר הצגת גרסת ה- GT 308 החמה, מגיעה גרסת הביצועים החזקה יותר שתתחרה במכוניות כגון גולף R, פורד פוקוס ST וסיאט לאון קופרה. העיצוב ספורטיבי ואגרסיבי יותר מהדגם הרגיל וכולל דיפיוזר גדול בצבע שחור, מפלט כפול, חצאיות צד גדולות, גריל קדמי מושחר וחישוקים ייחודיים. בתא הנוסעים הותקנו הגה ספורטיבי קטום ומחופה עור, מושבי ספורט בריפוד עור ואלקנטרה עם תפרים אדומים, ודוושות אלומיניום.
פיג'ו 308 GTi
פיג'ו 308 GTi תוצע עם מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר המוכר מפיג'ו RCZ המפיק 250 כ"ס או 270 כ"ס בגרסתו החזקה. נתון המומנט זהה בשתי גרסאות המנוע ועומד על 33.6 קג"מ. המנוע ישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית שתעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 6.2 שניות בגרסת ה- 250 כ"ס ו- 6.0 שניות בגרסת ה- 270 כ"ס. המנוע עומד כמובן בתקן יורו 6 המחמיר וכולל מערכת Stop&Start.
פיג'ו 308 GTi
על מנת לשמור על הביצועים בכל רגע נתון, הכניסה חטיבת הספורט של פיג'ו שיפורים מכניים ואלקטרוניים ב- GTi 308 החדשה. הצילינדרים מקוררים על ידי ריסוס שמן מתחתית הבלוק, סעפת הפליטה עשוייה מחומרים מרוכבים ויכולה לעמוד בטמפרטורות של עד אלף מעלות צלזיוס והותקנה מערכת קירור חדשה לגמרי. לטובת שיפור התחום הדינאמי צויידה פיג'ו GTi 308 החדשה בדיפרנציאל מוגבל החלקה, ומערכת ההיגוי תוכננה מחדש כך שתעבוד בתיאום מושלם עם הדיפרנציאל ועם מערכת ה- ESP בעלת האופי הספורטיבי הניתנת לניתוק מלא.
פיג'ו 308 GTi
השקתה הרשמית של פיג'ו GTi 308 החדשה תתקיים בשבוע הבא בפסטיבל גודווד (Goodwood) שבבריטניה והשיווק יחל בספטמבר הקרוב.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.