פורשה 911 החדשה זוכה למנוע טורבו חדש בנפח 3.0 ליטר, מתלים חדשים, ואבזור משודרג
יצרנית רכבי הספורט הגרמנית פורשה שומרת על אותו מתכון מוצלח כבר 40 שנה וחושפת תמונות ופרטים רשמיים אודות פורשה 911 החדשה לקראת תערוכת פרנקפורט. עיצובה נשאר נאמן למקור אך מעצבי פורשה הרשו לעצמם לגוון הפעם. יחידות התאורה הקדמיות הודגשו, הפגושים התעדכנו, ומאחור נעשו שינויים משמעותיים יותר שמקנים לפורשה 911 נוכחות בולטת יותר.
פורשה 911 קאררה S החדשה
תא הנוסעים מוכר לכל חובבי ה- 911 והשינוי המרכזי בו היא רשימת האבזור המעודכנת שכוללת כעת מערכת בקרת בידור ומידע עדכנית עם WI-Fi לנוסעי הרכב, תוכנת ניווט, שליטה קולית, סנכרון עם אייפון באמצעות Apple CarPlay, ועמדת טעינה אלחוטית לסלולרי.
השלדה הונמכה ב- 10 מ"מ ובוצעו שיפורים במערכת המתלים החכמה של פורשה 911 שיודעת לזהות את תנאי הדרך וסגנון הנהיגה ולשנות את רמת השיכוך בהתאם. עוד נוספו מערכות בטיחות כגון בקרת שיוט אדפטיבית המותאמת לנסיעה בפקקי תנועה, מערכת לזיהוי עצמים בשטחים מתים, ומערכת למניעת סטייה מנתיב הנסיעה.
פורשה 911 קאררה S החדשה
מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 3.0 ליטר מספק תוספת של 20 כ"ס לעומת המנועים הנוכחיים לצד הפחתת פליטת המזהמים וצריכת הדלק. בגרסת הקאררה מפיק המנוע 370 כ"ס ומומנט של 46 קג"מ ב- 1,700 סל"ד המאיצים את הרכב מאפס למאה קמ"ש תוך 4.2 שניות. בגרסת הקאררה S מפיק אותו מנוע 420 כ"ס ומומנט של 50 קג"מ ב- 1,700 סל"ד המאפשרים תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 3.9 שניות בלבד. ההספק המוגדל בפורשה 911 קאררה S מושג בזכות מגדשי טורבו משודרגים, צנרת פליטה משופרת ומערכת ניהול מנוע שונה. שני המנועים יוצעו עם תיבת 7 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (PDK).
סרטון השקה רשמי לפורשה 911 קאררה החדשה

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.