יונדאי משיקה חטיבת יוקרה עצמאית בשם ג'נסיס על שם ספינת הדגל של היצרנית
היצרנית הקוריאנית יונדאי, משיקה את חטיבת היוקרה ג'נסיס שתתחרה מול יצרניות היוקרה היפניות והגרמניות. המהלך של יונדאי בוצע בעבר ע"י טויוטה שהשיקה את חטיבת היוקרה לקסוס, ניסאן שהקימה את מותג אינפיניטי, וסיטרואן שהפרידה את דגמי DS היוקרתיים משאר דגמי החברה. חטיבת היוקרה ג'נסיס תתנהל באופן עצמאי לחלוטין וביונדאי טוענים שהצלחת המותג העממי תזניק את הצלחת מותג היוקרה.
חטיבת ג'נסיס חרטה על דגלה ארבעה אלמנטים חשובים שיכוונו את החברה בדרכה החדשה: חדשנות מבוססת נהג, ביצועים מאוזנים, עיצוב אתלטי וחווית קניה ללא פשרות. עפ"י התוכניות של ג'נסיס, עד סוף שנת 2020 נראה 6 דגמים חדשים הנושאים את סמל המותג.
יונדאי ג'נסיס 2015 - ספינת הדגל של המותג
על מנת להבדיל את דגמי ג'נסיס מדגמי יונדאי האחרים, מלבד הסמל המכונף הקימו ביונדאי חטיבת עיצוב יוקרתית בראשה יעמוד המעצב לוק דונקרוולק מקונצרן פולקסווגן שהיה אחראי על עיצוב חלק מדגמי סקודה, אאודי, בנטלי, ולמבורגיני. על דונקרוולק יפקח לא אחר מאשר פיטר שרייר שמסר "אנו רוצים להפגין בטחון ומקוריות, ונייצר מוצרים נחשקים וחדשניים."
משמעות המילה ג'נסיס היא בראשית או התחלה המסמלות את הכיוון החדש אליו צועד תאגיד יונדאי-קיה. שיווקם של דגמי ג'נסיס החדשים יחל בקוריאה ובסין, בהמשך יגיעו לצפון אמריקה ולמזרח התיכון, ובשלב מאוחר יותר גם לאירופה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.