וולוו ישראל החלה בשיווק גרסת ה- T8 ההיברידית של וולוו XC90 היוקרתי במחיר 589,900 ₪
עד כה שווק ה- SUV היוקרתי וולוו XC90 עם מנועי דיזל (D5) ובנזין (T6). היום מצטרפת להיצע בישראל שחקנית חיזוק משמעותית - גרסת ה- T8 פלאג-אין הייבריד של וולוו XC90. דגם הפלאג-אין הייבריד החדש ישווק ברמת האבזור הבכירה אינסקריפשן ומחירו יעמוד על 589,900 ₪ לגרסת שבעה מושבים.
וולוו XC90 T8 פלאג אין הייבריד
וולוו XC90 תוכנן מן היסוד על מנת לתמוך במערכת ההנעה ההיברידית. הדגם מבוסס על שלדת ה- SPA החדשה של היצרן, בה מוטמעים זוג המנועים המרכיבים את מערכת ההנעה. מנוע בנזין T6 בנפח 2.0 ליטר המפיק 320 כ"ס ומומנט של 40.7 קג"מ, מניע את זוג הגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומאחור מותקן מנוע חשמלי המפיק 87 כ"ס ומומנט של 24.4 קג"מ המניע את זוג הגלגלים האחוריים. כך נוצרת בפועל מערכת הנעה כפולה. ההספק הכולל של המערכת ההיברידית עומד על 407 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 65.5 קג"מ. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש אורך 5.6 שניות בלבד וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 47.6 ק"מ לליטר לצד דרגת זיהום אוויר נמוכה במיוחד, דרגה 2.
וולוו XC90 T8 פלאג אין הייבריד
וולוו XC90 T8 מצוייד בשלושה מצבי עבודה למנוע ושישה מצבי נהיגה. במצב חשמלי טהור מסוגל ה- XC90 לגמוע מרחק של 42 ק"מ על אנרגיה חשמלית בלבד. הטעינה אורכת בין 3 ל- 8 שעות, תלוי בזרם עמדת הטעינה שתסופק על ידי חברת ג'ינרג'י העולמית. חברת מאיר תציע כהטבה ייחודית לכל רוכש עמדת טעינה אחת ללא תשלום.
כאמור וולוו XC90 T8 החדש ישווק בישראל ברמת אבזור אינסקריפשן הכוללת בין היתר ריפודי עור נאפה, מערכת שמע יוקרתית מבית B&W, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12 אינץ', מערכת חניה אוטומטית, מצלמת נסיעה לאחור, מושב נהג ונוסע חשמליים כולל זיכרונות, חימום מושבים, מתלי אוויר, חלון גג חשמלי, וידית הילוכים ייחודית מקריסטל.
וולוו XC90 T8 פלאג אין הייבריד
גם בתחום הבטיחות וולוו לא חסכה ובנוסף למערכת ה- CITY SAFETY המפורסמת של וולוו, הרכב כולל מערכת זיהוי תמרורים, תאורה קדמית חכמה, בקרת ירידה במדרון, התראה והכנה לפגיעה מאחור, בלימה אוטומטית בצמתים, מערכת הגנה בשעת ירידה מהכביש, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור רכב בשטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת עזר לנהיגה בפקקים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.