מרצדס מציגה בתערוכת פריז רכב פנאי שטח חשמלי המסוגל לגמוע 500 ק"מ בטעינה אחת
מרצדס מציגה בתערוכת פריז את הג'נרשיין EQ קונספט - רכב פנאי שטח חשמלי עם מנוע חזק במיוחד ועיצוב עוצר נשימה. יחידת ההנעה של מרצדס EQ קונספט מורכבת משני מנועים חשמליים המפיקים יחד 402 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ. הכוח מועבר לארבעת הגלגלים ומאפשר תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך פחות מ- 5 שניות. סוללות ליתיום-יון המותקנת ברצפת הרכב מספקות 70 קילוואט לשעה ובעזרתן מסוגל הרכב לגמוע 500 ק"מ בטעינה אחת בלבד. את הסוללות ניתן לטעון בעזרת שקע מתח ביתי או בעזרת מטען מהיר. בנוסף קיימת אפשרות לטעינה אלחוטית (אינדוקציה).
מרצדס ג'נריישן EQ קונספט
העיצוב החיצוני המרשים משלב מימדים נדיבים ומראה עתידני. בחזית ניתן לראות פנסי לד וגריל קדמי וירטואלי בצבע שחור המשתלב עם מכסה מנוע שחור. החזית מוארת בתאורה כחולה וסמל הכוכב המפורסם של מרצדס מתנוסס על קדמת הרכב ומואר בתאורה לבנה בוהקת. בחלק האחורי ניתן להבחין בפנסים מחוברים היוצרים רושם של יחידת תאורה גדולה ומסיבית המתפרשת על חלקו האחורי של הרכב. מרצדס ג'נרשיין EQ קונספט אינו מצוייד במראות צד חיצוניות ואותן מחליפות מצלמות זעירות ואווירודימניות. את פאר היצירה העתידנית משלימים חישוקי סגסוגת גדולים בקוטר 21 אינץ'.
מרצדס ג'נריישן EQ קונספט
העיצוב העתידני בעל מוטיב התאורה הכחולה ממשיך גם אל פנים הרכב. לוח המחוונים, הבקרה והתפעול מאוחדים בתוך מסך בגודל 24 אינץ'. מרבית מערכות הרכב מתופעלות על ידי משטח מגע והעיצוב המינימליסטי משדר אווירה יוקרתית וייחודית. מפתיע לגלות כי בניגוד ליצרנים אחרים המנסים להקטין את גלגל ההגה ואף מציגים הגאים המתקפלים במצב נסיעה אוטונומי, במרצדס עדיין לא מוותרים על גלגל ההגה המסורתי.
מרצדס ג'נריישן EQ קונספט

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.