מרצדס ערכה אירוע מכירות חוויתי בתאריכים 15-17 למרץ. היינו שם וחזרנו לספר איך היה
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, ערכה אירוע מכירות חוויתי ללקוחותיה בתאריכים 15-17 למרץ במתחם הגלריה לתעופה שבחוף הבונים, שהפך לאולם מכירות יפייפה. לצד המטוסים בגלריה הוצגו דגמי מרצדס שונים והוקם בר שתיה ואוכל לנוחות באי הארוע. גם מספר עמדות מכירה הוצבו עבור מי שביקש להתחדש במרצדס נוצצת. האווירה הייתה נעימה ויוקרתית, בדיוק כפי שמצופה ממותג יוקרה.
סרטון ארוע המכירות החוויתי של מרצדס
במסגרת האירוע יצאו לקוחות מרצדס לנסיעת שטח קלה אך ארוכה באזור חוף הבונים עם מגוון דגמי ה- SUV של המותג, בליווי מדריכי שטח מקצועיים. עוד זכו הלקוחות לנהוג במגוון דגמי הביצועים ממשפחת AMG במסלול קונוסים שהוקם על מסלול ההמראה שנסגר לטובת האירוע. הלקוחות הפוטנציאליים יכלו להתרשם על קצה המזלג מהביצועים ומהיכולות הדינמיות של רכבי הספורט, ונמדדו זמני הקפה לצורך התחרות. בהדגמת רכבי הקופה והקבריולט, יצאו הלקוחות עם הרכבים לנהיגה אוורירית וחוויתית באזור. בסה"כ השתתפו בארוע 41 רכבי הדגמה בנוסף למספר רכבי תצוגה.
טיול השטח ללקוחות מרצדס
לטעמנו היה אירוע מוצלח שתרם לא מעט לתדמית המותג בעיני הלקוחות. ניכר כי כלמוביל היבואנית מבינה היטב את חשיבות חווית הרכישה, מטפחת את המותג, ומציבה סטנדרטים גבוהים בתחום השירות. ראיה לכך הוא אולם התצוגה הגדול והמרשים בהרצליה, וצי רכבי ההדגמה הרחב המאפשר ללקוחות להתנסות כמעט בכל גרסה בהיצע לפני הרכישה, כולל דגמי נישה מיוחדים ביניהם מרצדס S63 AMG קבריולט שמחירה עומד על כ- 2 מיליון ₪ . לא בכדי רשמה מרצדס ישראל צמיחה של 40% בשנת 2016 לעומת שנת 2015. אנחנו מצפים לאירועים דומים של מותגי הפרימיום המתחרים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.