פורשה פאנאמרה טורבו S הייבריד מציעה ביצועים של מכונית על, צריכת דלק של 33.3 ק"מ לליטר ומרכב סטיישן פרקטי
פורשה מרחיבה את היצע דגמיה עם הצגת הפאנאמרה טורבו S הייבריד ספורט טוריסמו, גרסת הדגם הבכירה ביותר. למכונית בעלת השם הארוך מערכת הנעה היברידית נטענת המשלבת מנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים המפיק 550 כ"ס ומומנט של 78.5 קג"מ, עם מנוע חשמלי בהספק 136 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. השילוב מספק 680 כ"ס ומומנט של 85 קג"מ כבר ב- 1,400 סל"ד. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים PDK והביצועים לא פחות ממדהימים. תאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת 3.4 שניות ולמאתיים קמ"ש תגיעו תוך 11.9 שניות. המהירות המרבית עומדת על 310 קמ"ש.
פורשה פאנאמרה טורבו S ספורט טוריסימו
טווח הנסיעה על טהרת החשמל עומד על 49 ק"מ והמהירות המרבית בנסיעה על חשמל עומדת על 140 קמ"ש. טעינת הסוללות נמשכת כ- 6 שעות מרשת החשמל הביתית או כשעתיים וחצי באמצעות תחנת טעינה ייעודית. כאשר סוללות הליתיום טעונות במלואן, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 33.3 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
פורשה פאנאמרה טורבו S ספורט טוריסימו
פורשה טוענת כי ציידה את המכונית במערכת הנעה כפולה שנלקחה מההיפרקאר פורשה 918 ובמיטב הטכנולגיות המוכרות מהדור השני של הפאנאמרה, ביניהן היגוי אחורי אופציונלי, תא נוסעים שופע מסכים דיגיטליים, וספויילר אחורי מתכוונן המייצר כוח הצמדה של עד 50 ק"ג על הציר האחורי במהירות של למעלה מ- 170 קמ"ש.
פורשה פאנאמרה טורבו S ספורט טוריסימו
הביצועים אמנם נלקחו מעולם מכוניות העל, אך פורשה פאנאנמרה טורבו S הייבריד ספורט טוריסימו מציעה מרכב סטיישן פרקטי עם דלת תא מטען גדולה, סף הטענה בגובה 628 מ"מ ונפח תא מטען של 425 ליטרים או 1,295 ליטרים בקיפול צמד המושבים האחוריים.
האבזור בפורשה פאנאנמרה טורבו S הייבריד ספורט טוריסימו כולל בלמים קרמיים כסטנדרט, בקרת מרכב דינמית, מתלי אוויר אדפטיביים, חישוקי 21 אינץ' בעיצוב דומה לאלו שבפורשה 911 טורבו, ונעילת דיפרנציאל אחורי. המחיר בגרמניה עומד על 188,592 יורו כולל מיסים, ובישראל מוצע הדגם בהזמנה מיוחדת.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.