מאזדה ממשיכה במהפכת הפרימיום ומציגה את ה- 6 החדשה - יוקרתית מתמיד וחמושה במנוע טורבו בנזין חדש
מאזדה הציבה לעצמה יעד שאפתני להפוך ליצרנית מכוניות פרימיום. הצהרות כאלה שמענו בעבר מכמה יצרניות רכב, אך נדמה שהיצרנית היפנית הקטנה עובדת קשה מאוד כדי לזכות בתואר הנכסף. הדור השלישי של מאזדה 6 הוצג בשנת 2012 ומאז זכה כבר לשני עדכונים, עניין מעט חריג בתעשיית הרכב העולמית. מתיחת הפנים הראשונה הוצגה בשנת 2015 וכללה עיצוב מעודכן ואיכות חומרים משופרת. מתיחת הפנים השניה הגיעה בשנת 2016 וכללה עדכוני עיצוב נוספים ושיפור בבידוד הרעשים.
מאזדה 6 2018
מתיחת הפנים לשנת 2018 מקיפה הרבה יותר מקודמותיה. החזית החדשה והנאה שואבת אלמנטים מדגמי הקרוסאוברים CX-5 ו- CX-9 העדכניים וכוללת גריל גדול התחום במסגרת כרום עבה הגולשת אל עבר הפנסים הקדמיים. חישוקי 19 אינץ' חדשים בגוון טיטניום מוסיפים נופך ספורטיבי להופעה. מאחור השינוי צנוע ומסתכם בפנסים ודלת תא מטען מעודכנים קלות.
תא הנוסעים עבר עדכון משמעותי ומציג מראה נקי, מודרני ויוקרתי. פתחי המיזוג שקועים בפאנל צר המשלב אלומיניום בגוון זהוב עדין ועץ סן המשמש ביפן להכנת רהיטים ותופי טאיקו. ריפודי עור נאפה חדשים בגוון חום כהה יוצעו מעתה ברמת האבזור הגבוהה המכונה סיגניצ'ר.
מאזדה 6 2018
מאזדה 6 החדשה 2018 זוכה לעדכון משמעותי גם בתחום המכני ומקבלת מנוע טורבו בנזין סקייאקטיב-G שהוצג לראשונה בקרוסאובר CX-9. המנוע בנפח 2.5 ליטרים בהספק 250 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. נתוני הביצועים וצריכת הדלק טרם נחשפו. במאזדה מספרים על מגדש טורבו הבונה לחץ באופן מיידי בעזרת פתח יניקה צר הפעיל בסל"ד נמוך. בסל"ד גבוה נפער פתח יניקה נוסף המגביר את זרימת האוויר לתוך המגדש כדי לקבל את ההספק המרבי. מערכת EGR להקטנת טמפרטורת הבעירה מונעת נקישות במנוע ומבטלת את הצורך בהעשרת תערובת הבעירה בבנזין לטובת קירור המנוע. יחידת ההנעה האטמוספרית המוכרת בנפח 2.5 ליטרים זכתה לעדכון אף היא ומקבלת מערכת לניתוק שני צילינדרים במהירויות 40-50 קמ"ש.
מאזדה 6 2018
גם במתיחת הפנים הנוכחית מתייחסים במאזדה לשיפור במדד NVH המתייחס לעידון ובידוד רעשים ורעידות. היצרנית מדווחת כי המתלים כויילו מחדש לטובת נסיעה חלקה יותר, ההיגוי מציע תגובה מיידית וישירה, והשלדה הוקשחה לטובת שיפור התנהגות הכביש. בתחום האבזור תציע מאזדה 6 החדשה אוורור למושבים הקדמיים, מערך מצלמות היקפי עם תצוגת 360 מעלות, לוח מחוונים דיגיטלי המוצג על מסך בגודל 7 אינץ', ובקרת שיוט אדפטיבית הפעילה גם בעומסי תנועה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.