ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

תגיות: , , , ,

לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג' רובר להעניק את השם המיתולוגי לדגם החדש.

ריינג' רובר וולאר מציע יכולות שטח גבוהות ממתחריו אאודי Q5 וב.מ.וו X3, אך בעליו ינהגו בו בעיקר בכביש. יכולות שטח גבוהות יותר תוכלו למצוא באחיו לנד רובר דיסקברי הזול ממנו. יצאנו לבחון את הדגם שיצר הד תקשורתי גדול ולא נראה כמו שום רכב אחר על הכביש.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

ריינג' רובר וולאר
יתרונות   עיצוב חיצוני ופנימי, מרווח, נוחות נסיעה, בטיחות, אבזור עשיר
חסרונות   מחיר, ביצועים

עיצוב ונוחות

למרות שריינג' רובר וולאר חולק פלטפורמה עם אחיו יגואר F-Pace, אין בין שני הרכבים שום דימיון מסגיר. ריינג' רובר וולאר מעוצב באופן אלגנטי אך גם כוחני ושובר מוסכמות, וממשיך בעצם את קו העיצוב של אחיו ריינג' רובר איווק הקטן ממנו אשר הושק בשנת 2011.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

פנסי החזית הצרים מסוג Matrix-Laser LED (עליהם נרחיב בהמשך) כוללים גם תאורת יום מסוג LED עם חתימה ייחודית. הגריל גדול עם רשת משושים בצורת חלת דבש בגימור כרום. מכסה המנוע גדול וכולל דפנות עבות מקדימה ובצדדים, מוטיב המאפיין את דגמי המותג מאז ומתמיד.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

העיצוב אווירודינמי וזורם, מכסה המנוע ארוך, השמשה הקדמית גדולה ומשופעת, קו המתניים גבוה ומודגש, חלונות הצד צרים, וידיות הדלתות מתכנסות אל גוף הרכב. קורות הרכב שחורות ויוצרות אשליה של גג צף הבולטת מאוד ברכב המבחן הלבן. פס ארוך מעוצב ומעוטר בכרום מתחיל בכנף הקדמית, נמשך אל הדלת הקדמית, ומדמה מעין כונס אוויר. להשלמת הפרופיל המרשים נועל הרכב צמיגים רחבים בחתך נמוך על חישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר ענק של 21 אינץ'.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

האחוריים מתעגלים ומתכנסים כלפי מעלה בפיסול יוצא דופן. יחידות התאורה מאחור צרות, מתחילות עמוק בפרופיל הרכב ומתחברות יחד בכיתוב המותג. יחידות אלה מפוצלות בין דפנות הרכב ודלת תא המטען וכוללות תאורה תלת ממדית בחתימה רבועה ויחודית. הספויילר הגדול מעל החלון האחורי ואנטנת סנפיר הכריש משלימות את העיצוב היחודי מאחור.

אורכו של ריינג' רובר וולאר 4,803 מ"מ, רוחבו 2,032 מ"מ וגובהו 1,657 מ"מ. בסיס הגלגלים נמתח לאורך 2,874 מ"מ. ברכב המבחן, שכלל מערכת מתלי אוויר אדפטיביים שעלותם 15,300 ₪, מגיע מרווח הגחון במצב שטח עד 251 מ"מ (213 מ"מ ללא מתלי אוויר אדפטיביים), זווית הגישה 28.9 מעלות (25.9), זווית הנטישה 29.5 מעלות (27.3), וזווית הבטן עומדת על 23.5 מעלות (21.0). במצב חניה יורד הרכב אוטומטית לגובה "גישה" הנמוך ב- 40 מ"מ מהגובה המקסימלי ומאפשר כניסה ויציאה נוחות יותר. עומק חציית מים, למי שמתכוון לחצות נחלים ומעברי מים, עומד על 650 מ"מ (600).

תא הנוסעים מעוצב גם הוא באלגנטיות המשלבת עיצוב אריסטוקרטי מכובד נוטף איכות ופאר, עם אלמנטים עתידניים אשר קורצים לדור הצעיר. רכב המבחן עוטה עור איכותי בצבעים שחור וכחול עם חירור בטקסטורת יהלומים במושבים ובמכסי הרמקולים בדלתות. באולם התצוגה התרשמתי יותר מרכב תצוגה עם תא נוסעים בהיר עם תיפורים מעויינים בדשבורד, בדלתות ובמושבים.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

איכות החומרים מעולה וכך גם איכות ההרכבה. מהנדסי ריינג' רובר מכנים את תא הנוסעים "מקלט רגוע" בגלל בידוד גבוה מאוד מהסביבה הכולל זיגוג מיוחד, חומרי בידוד מתקדמים גם בבתי הגלגלים, ואווירודינמיות גבוהה.

הישיבה ברכב גבוהה ושולטת, ולמרות קורת A עבה וחלונות צד מעט צרים, שדה הראיה לפנים ולצדדים טוב. שני המושבים הקדמיים מציעים כוונון חשמלי מלא כולל תמיכה בגב התחתון וזכרונות לשמירה על תנוחת הישיבה. גם ההגה מתכוונן חשמלית לגובה ולעומק וקל למצוא תנוחת ישיבה שתהלום את העדפותיכם. המושבים הקדמיים נוחים ותומכים, וכוללים חימום, קירור ומסאז'. מרווח הראש במושבים הקדמיים עומד על 970 מ"מ ומרווח הרגליים 1,024 מ"מ, כך שמאוד מרווח מלפנים.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

לוח המחוונים וירטואלי ומוצג על מסך בגודל 12.3 אינץ'. ההגה מחופה עור בשני צבעים, והוא נעים מאוד לאחיזה. בגלגל ההגה תמצאו מתגי מגע שונים לשליטה על רוב הפונקציונליות הנדרשת בזמן הנהיגה, כולל כמובן שליטה על מערכת השמע, הטלפון, ומערכת בקרת השיוט האדפטיבית.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

הקונסולה המרכזית כוללת שני מסכי מגע בגודל 10 אינץ' כל אחד ברזולוציה גבוהה. המסך העליון מתרומם אוטומטית בהתנעת הרכב. הגרפיקה במסכים מרהיבה, התצוגה חדה ונהדרת, ונראית מעולה גם באור יום. מערכת השמע ברכב המבחן מבית MERIDIAN SOUND בהספק 825 וואט כוללת 16 רמקולים וסאבוופר. המערכת מפיקה צליל היקפי, עוצמתי ואיכותי מאוד.

המסך העליון מיועד לשליטה במערכת השמע, לניווט, לתצוגת הוידאו מהמצלמה האחורית, לחניה אוטומטית, ולתצוגת הודעות מגוונות. במסך התחתון ניתן לשלוט בהגדרות הרכב, בכיוון גובה הרכב (ברכב עם מתלי אוויר אדפטיביים), במצבי הנהיגה השונים, בכיוונון, מיזוג ועיסוי במושבים הקדמיים, ובבקרת האקלים. מתחת למסך כפתור פיזי לשליטה בעוצמת השמע המשמש גם להדלקה וכיבוי מערכת השמע, וארבעה כפתורים וירטואליים להפעלת מערכת בקרת ירידה במדרון, לביטול בקרת המשיכה, להפעלת מפשיר האדים בעוצמה מקסימלית, ולהפעלת המיזוג בעוצמה מקסימלית.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

בהמשך, בין המושבים ממוקמת חוגה להעברת ההילוכים המתרוממת עם התנעת הרכב, ומימינה מתקן לכוס אחת הכולל מכסה אשר נפתח באלגנטיות בלחיצה על כפתור בצורה אליפטית עליו מותבע לוגו המותג. בהמשך מתקן כוסות פתוח נוסף ומשענת יד רחבה מאוד המפוצלת לשתי משענות יד מחופות עור המתרוממות מעלה וחושפות תא אחסון אחד גדול ומרופד הכולל שקע 12V. תא הכפפות מואר ומרופד אך קטן ולא ממוזג. התאים בדלתות עמוקים אך לא מתאימים לבקבוקים קטנים.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

מערכת בקרת האקלים מפוצלת עם אפשרות כיוון טמפרטורה שונה לנהג ולנוסע לצידו. 4 פתחי המיזוג מלפנים במיקומים סטנדרטיים, מתכווננים, ניתנים לסגירה, צרים מהמקובל, אך ארוכים ועוצמתיים. מתגי בקרת האקלים בצורת גלגלת ממוקמים בצורה יוצאת דופן על מסך המגע התחתון, וכוללים בתוכם את תצוגת הטמפרטורה.

תא המטען ענק בנפח 673 ליטרים. גובהו מטר ועומקו מטר. רוחבו מטר בין בתי הגלגלים עד 1.25 מטר. קיפול המושבים האחוריים מתבצע בקלות ומספק נפח הטענה של 1,731 ליטרים. הטענת הציוד קלה ונוחה עקב מפתח הטענה ברוחב 105 ס"מ וסף הטענה המיושר עם רצפת התא הקשיחה והשטוחה. גובה שפת ההטענה 78-84 ס"מ, תלוי במצב המתלים. תא המטען כולל 2 תאורות בדפנות הרכב ותאורה בדלת המטען, ותמצאו בו גם ווים לשקיות, טבעות לעיגון המטען, ושקע 12V נוסף. מתחת לרצפת תא המטען שוכן גלגל חלופי ענק בגודל מלא ומוכן לפעולה, הכולל גם חישוק סגסוגת קלה כשאר גלגלי הרכב.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

אם אתם בקטע של פעילות ספורטיבית בוודאי תשמחו לדעת שבנוסף למפתח החכם תקבלו גם מפתח אקטיבי שהוא בעצם צמיד יד חסין מים ואבק. בהגיעכם לשטח, השאירו את כל ציודכם ברכב כולל המפתח החכם, עינדו את הצמיד המיוחד, סיגרו את דלתות הרכב, והצמידו את הצמיד אל סמל המותג מאחור. עתה הרכב ינעל ותופעל מערכת ההגנה של הרכב. במקרה והרכב ייפרץ בכל זאת, המפתח החכם אשר ברכב יהיה מנוטרל ולא יאפשר את התנעת הרכב.

ביצועים

ריינג' רובר וולאר משווק בישראל עם מגוון מנועי בנזין ודיזל. 2 מנועי בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 250 ו- 300 כ"ס, מנוע בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 380 כ"ס, 2 מנועי דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 180 ו- 240 כ"ס, ומנוע דיזל בנפח 3.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

הגרסה הנבחנת נמצאת במקום טוב באמצע ומצויידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1,999 סמ"ק המפיק 240 כ"ס ב- 4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 51.0 קג"מ החל מ- 1,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מתוצרת ZF הגרמנית, והכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה עם יכולת העברת מומנט שונה בין הצירים ובין הגלגלים השונים כתלות בתנאי האחיזה של כל גלגל בנפרד.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

נכנסים לרכב כשהמפתח החכם בכיס ומתניעים בלחיצת כפתור. המנוע שקט ואפשר להבחין שמדובר במנוע דיזל רק במאמץ. ריינג' רובר וולאר מסוגל להאיץ מהר בצורה לינארית ונעימה. העברות ההילוכים בתאוצה ובתאוטה מתבצעות בלי להרגיש, גם עם רגל כבדה על דוושת הגז והבלם. ההגה מדוייק עם התנגדות טובה והתקשורת עם הכביש סבירה.

למרות מימדי הרכב הנדיבים ומכסה המנוע גדול המימדים, ההתנהלות בעיר בהחלט טובה הודות לחיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת נסיעה לאחור, ומערכת חניה אוטומטית במקביל או בניצב למדרכה. הכביש הבינעירוני הוא מגרש המשחקים של הוולאר והוא יכול לנוע שם במהירות גבוהה בלי שתרגישו בכך. אתם יכולים להפעיל את בקרת השיוט האדפטיבית, לקבוע את המהירות המרבית והרכב יעקוב לבד אחר מסלול הנתיב והרכב לפנים, יאיץ, יבלום ויטה את ההגה כשצריך. כשתיקחו לידיכם שוב את השליטה ברכב תוכלו גם לשלוט בהעברת ההילוכים בצורה ידנית דרך מנופים מעולים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

למרות צמיגים בחתך 45 נמוך, גלגלי הרכב הענקיים ומתלי האוויר המצויינים מגהצים את כל תחלואי הכביש. כביש גלי או שבור? פסי האטה אכזריים? תביאו אותם לוולאר והוא יאכל אותם כמעט בלי שתרגישו. אחיזת הכביש מעולה גם בכביש רטוב ובעיקולים בזכות הצמיגים הגדולים, ההנעה הכפולה ומתלי האוויר. הבלמים חזקים ומצליחים לבלום את המסה הכבדה במהירות ובנוחות לא מבוטלת.

אמנם ריינג' רובר וולאר הנבחן שוקל 1,841 ק"ג והמנוע מספק בסך הכל 240 כ"ס, אבל השילוב של המנוע עם תיבת ההילוכים המהירה והיעילה יוצר קצב התקדמות מהיר, הרבה מעבר למצופה. בידוד הרעשים מעולה כמצופה מיצרן היוקרה. רעשי הכביש בקושי נשמעים למרות צמיגי הענק. רעשי הרוח מבודדים בצורה מרשימה למרות גודל הרכב ומראות הצד הגדולות. את רעש המנוע אפשר לשמוע במאמץ כאמור, אך לא ברמה המפריעה את השלווה הנסוכה בתא הנוסעים.

רכב המבחן כלל כאמור מתלי אוויר אדפטיביים והציע בחירה בין 4 מצבי נהיגה שונים השולטים במנוע, בתיבת ההילוכים, במתלים, ובהיגוי. בעזרת המסך התחתון תוכלו לבחור בין המצבים חסכוני, נוח (קומפורט), ספורט, ומצב מיוחד לתנאי אחיזה נמוכים כגון נסיעה בחול או בוץ. מצבי הנהיגה השונים אכן מציעים בידול מורגש בהתנהגות הרכב ומיועדים להתמודדות אופטימלית עם תנאי הנסיעה השונים.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

למרות יכולת שטח לא מבוטלת, במיוחד עם מתלי אוויר אדפטיביים ומרווח גחון בגובה 251 מ"מ בהם התגאה רכב המבחן, לא ירדנו עם הוולאר לשטח בשל איסור מפורש של היבואן, לכן נעדר במבחן זה סעיף חווית שטח. עלות מתלי האוויר עומדת על 15,300 ₪ ואין שום סיבה לרכוש את הרכב ללא מתלי האוויר המעולים גם לכביש וגם לשטח.

צריכת דלק

במבחן שלנו, שכלל בעיקר נסיעה בכבישים בינעירוניים פנויים, הצלחנו להשיג נתון צריכת דלק של 11.2 ק"מ לליטר. הנתון אמנם לא רע לרכב כה גדול וכבד אך לא מתקרב לנתון צריכת הדלק של היצרן העומד על 17.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת או 19.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. דרגת זיהום האוויר מקסימלית ועומדת על 15. עם מיכל דלק בנפח 60 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של 600 ק"מ לכל הפחות.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

אמינות ועלויות אחזקה

ריינג' רובר וולאר משווק עם אחריות ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. מחיר אגרת הרישוי עומד על 4,655 ₪. עלות ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על כ- 24,800 ₪ לשנה.

בטיחות

ריינג' רובר וולאר נבחן ע"י ארגון הבטיחות Euro NCAP בשנת 2017 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הוולאר קיבל ציון של 93% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 74% בהגנה על הולכי רגל, ו- 72% בגין אבזור הבטיחות. משרד התחבורה הישראלי העניק ציון 8 מקסימלי לרמת האבזור הבטיחותי של הוולאר.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

אבזור הבטיחות בגרסת HSE כולל בין היתר התרעה על סטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על רכבים בשטחים מתים בכל הכיוונים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת עייפות נהג, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, 6 כריות אוויר, תאורה ראשית מסוג Matrix-Laser LED, חיישני גשם, חיישני תאורה, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ומראה פנימית מתכהה אוטומטית.

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

על התאורה הראשית מסוג Matrix-Laser LED כדאי קצת להתעכב. מדובר בתאורה שמציעות בעיקר יצרניות היוקרה הכוללת מטריצה של פנסי LED הנדלקים ונכבים תכופות לפי תנאי הדרך, כגון עיקולים, עליות וירידות, תנועה ממול, וערפל. התאורה בריינג' רובר וולאר כוללת גם פנסי LED בטכנולוגיית לייזר החזקים פי 5 מפנסי LED רגילים, מאירים יותר מחצי ק"מ לפנים, ונדלקים רק כאשר אין תנועה ממול.

הנה סרטון קצר הממחיש נהדר כיצד עובדת מערכת התאורה Matrix-Laser LED של ריינג' רובר.

מערכת התאורה Matrix-Laser LED ברכבי ריינג' רובר

לא ברור לנו מדוע הותקנה ברכב המבחן מערכת מובילאיי, שכן הרכב מציע אבזור בטיחות מקורי הכולל את כל יכולות מערכת המובילאיי והרבה מעבר. כנראה שהסיבה נעוצה בהחלטה גורפת של היבואן להתקנה בכל הרכבים ללא הצורך בבידול בין רמות האבזור הבטיחותי השונות בגרסאות השונות, ולהתנהלות נוחה יותר מול חברות הביטוח.

תמורה למחיר

ריינג' רובר וולאר הנבחן בגרסת HSE כולל רשימת אבזור ארוכה ומפנקת הכוללת בין היתר גג שמש פנורמי נפתח, מערכת שמע מבית MERIDIAN SOUND בהספק 825 וואט הכוללת 16 רמקולים וסאבוופר, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 21 אינץ', מפתח חכם כולל כניסה והתנעה ללא מפתח, צמיד-מפתח פעילות אקטיבית, ריפודי עור פרימיום מסוג אוקספורד, חבילת עור מורחבת, מושבים קדמיים הכוללים 10 כיוונים חשמליים, חימום וקירור, עיסוי, וזכרון לשמירת מצב מושב הנהג, כיוון הגה חשמלי, פתיחה חשמלית לתא המטען, פתיחת תא מטען במחוות רגל, מראות צד מתקפלות עם תאורת גישה, תא כפפות מקורר, חיישן איכות אוויר ויוניזציה בתא הנוסעים, חלונות אחוריים כהים, ספי כניסה מוארים, לוח שעונים וירטואלי בגודל 12.3 אינץ', וחניה אוטומטית. ברכב ברמה כה גבוהה היינו שמחים לקבל גם תאורת אווירה, תאורת סף דלתות, ובקרה דיגיטלית למיזוג מאחור.

ריינג' רובר וולאר הוא ללא ספק רכב מעולה ומאוד מיוחד. העיצוב מושקע, מערכת ההנעה עובדת נהדר, איכות החומרים ובידוד הרעשים גבוהים מאוד, נוחות הנסיעה מעולה, והרכב מרווח ומפנק באבזור נוחות ובטיחות עשיר. עם זאת, יש לריינג' רובר וולאר חסרון אחד גדול והוא המחיר. לדעתנו אין הצדקה כלכלית לשלם עבור הוולאר 746,300 ₪, סכום הגבוה משמעותית ממחיר המתחרים הפוטנציאליים. כנראה שבמחיר זה ירכש הוולאר רק על ידי חובבי המותג והעיצוב. עם כל החדשנות ברכב, פיספס היצרן טרנד אחד משמעותי ששאר יצרניות היוקרה אימצו בשנים האחרונות. עם יחידת הנעה היברידית יכל ריינג' רובר וולאר להיות זול הרבה יותר בזכות הטבת מס נכבדת, וכמובן מהיר, חסכוני, וידידותי יותר לסביבה.

ריינג' רובר וולאר 2.0 דיזל HSE אוטומט עם מתלי אוויר אדפטיביים
מנוע מנוע דיזל 4 צילינדרים 1,999 סמ''ק
הספק מרבי משולב 240/4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 51.0/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה קבועה
אורך כללי 4,803 מ"מ
רוחב כללי 2,032 מ"מ
גובה כללי 1,665 מ"מ
בסיס גלגלים 2,874 מ"מ
מרווח גחון (ללא מתלי אוויר) 251 (213) מ"מ
זווית גישה (ללא מתלי אוויר) 28.9 (25.9) מעלות
זווית נטישה (ללא מתלי אוויר) 29.5 (27.3) מעלות
זווית בטן (ללא מתלי אוויר) 23.5 (21.0) מעלות
עומק חציית מים (ללא מתלי אוויר) 650 (600) מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען (עם קיפול מושבים) 673 (1,731) ליטרים
משקל עצמי 1,841 ק"ג
מהירות מרבית 217 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 8 (מתוך 8)
מחיר 731,000 ₪ ללא מתלי אוויר
746,300 ₪ עם מתלי אוויר

ריינג' רובר וולאר 2018 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא רכב חדש 

סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים

שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...

בוריס רוזנר4 דצמבר 2025

ג'ילי סטאריי במכירה מוקדמת בישראל...

גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...

בוריס רוזנר2 דצמבר 2025

קיה ספורטאז' הייבריד 2026 המחודש מושק בי...

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...

בוריס רוזנר1 דצמבר 2025

ליפמוטור C10 המעודכן 2026 מושק בישראל...

ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...

בוריס רוזנר1 דצמבר 2025

אלפין A290 הספורטיבית מושקת בישראל...

פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...

בוריס רוזנר27 נובמבר 2025

ג'נסיס GV70 EV המעודכן נוחת בישראל...

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...

בוריס רוזנר27 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu