לאחר שירדה מפס הייצור בשנת 1999, חוזרת ב.מ.וו סדרה 8 בדור חדש ומרהיב
ב.מ.וו סדרה 8 המקורית נחשפה לראשונה בשנת 1989 והציגה עיצוב חדשני, מערכות מחשוב מתקדמות, ומצערת אלקטרונית. לאחר עשור אחד בלבד הופסק ייצורה של סדרה 8 וכעת משיקה ב.מ.וו את הדור השני בסדרה. ב.מ.וו סדרה 8 החדשה תגיע לישראל לקראת סוף השנה ותתחרה מול מרצדס S קלאס קופה.
העיצוב החיצוני מרשים ביופיו וכולל מכסה מנוע ארוך שבקצהו בולט גריל הכליות המפורסם של ב.מ.וו, פנסי LED או לייזר, חישוקי אלומיניום מוחצנים בקוטר 19 או 20 אינץ', וחלק אחורי מפוסל עם סרח עודף קצר. כיאה למכונית הקופה הבכירה של ב.מ.וו, סדרה 8 מציגה קווים אסתטיים וספורטיביים שיצליחו למשוך מבטים רבים.
ב.מ.וו סדרה 8
תא הנוסעים מאופיין בחומרים יוקרתיים אך עיצובו שמרני ביחס לעיצוב החיצוני. מושבי הספורט מרופדים בעור איכותי ומציעים תנוחת ישיבה נמוכה מלפנים ומאחור, הקונסולה הראשית תשווק עם חבילת קרבון אופציונלית ומספר אלמנטים כגון ידית ההילוכים מצופים בשכבת זכוכית. רשימת האבזור כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי המוצג על גבי מסך בגודל 12.3 אינץ', מערכת שמע איכותית מבית Bowers & Wilkins, וכמובן את כל מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרנית.
ב.מ.וו סדרה 8
ב.מ.וו סדרה 8 החדשה מציגה מידות דומות לאחותה הקטנה ב.מ.וו סדרה 6 קופה שירדה לאחרונה מפס הייצור. אורכה 4,843 מ''מ, גובהה 1,341 מ''מ, רוחבה 1,902 מ''מ, ובסיס הגלגלים הנדיב נמתח על פני 2,822 מ''מ.
בתחילת השיווק יוצע הדגם עם שני מנועים המשודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה xDrive. גרסת 840d מצויידת במנוע טורבו דיזל V6 המפיק 320 כ''ס ב- 4,400 סל''ד ומומנט מרבי של 69.3 קג''מ ב- 1,750-2,250 סל''ד. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 4.9 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ''ש.
סרטון ב.מ.וו סדרה 8
גרסת M850i מצויידת במנוע טווין-טורבו בנזין V8 בנפח 4.4 ליטרים המפיק 530 כ''ס ב- 5,500-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 76.5 קג''מ ב- 1,800-4,600 סל"ד. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 3.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ''ש. בהמשך תשיק ב.מ.וו את גרסת הקצה M8 וגרסת מרוצים שעתידה להתחרות במירוץ הסיבולת לה-מאן.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.