אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

אאודי RS3 החדשה זכתה לתוספת כוח והשילה מעט ממשקלה. יצאנו לבדוק האם הצליחו באאודי לשפר עוד יותר את את חווית הנהיגה

תגיות: , ,

אאודי RS3 החדשה היא התשובה של אאודי למירוץ החימוש המשולש, הנערך כבר כמה עשורים בינה לבין מרצדס וב.מ.וו. מרחוק, היא אולי נראית כמו אאודי A3 סטנדרטית שעברה בסדנת שיפורים, כזו שאנו רואים ושומעים מדי פעם ברמזור, אבל האמת היא שאין שום דבר סטנדרטי במכונית המאיימת הזאת. כשהיא מצוידת במנוע חדש ועוצמתי המסוגל לשחרר אל הכביש 400 סוסים במכה אחת, ובמערכת הנעה כפולה קוואטרו שפותחה במיוחד למירוצי ראלי, מציגה המכונית המשפחתית הקומפקטית יכולות תאוצה ואחיזת כביש מהטובות בעולם הרכב. יצאנו לבדוק האם אאודי נוטלת את ההובלה במירוץ החימוש, לפחות כרגע.

אאודי RS3
יתרונות   ביצועים, אחיזת כביש, מראה, צליל
חסרונות   אבזור נוחות צנוע, מחיר חבילות אבזור, כיוונון מושב ידני

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

עיצוב ונוחות

אאודי RS3 בהחלט יודעת לסובב ראשים. עיצובה החיצוני מבוסס על קווי המתאר של אחותה המוכרת אאודי A3 אך הפרטים הקטנים, המזוהים עם גרסאות ה- RS הספורטיביות, מצליחים לעורר סקרנות ולייצר התפעלות בקרב המביטים בה. אאודי RS3 לובשת חצאיות הנמכה מרשימות המעוטרות בדיפיוזרים בולטים מלפנים ומאחור. ספולייר אחורי מוצנע ואלגנטי ממוקם מעל השמשה האחורית. מלפנים נראית האאודי כמכונת מלחמה פר אקסלנס. על הדיפיוזר הקדמי של האאודי מוטבע סמל הקוואטרו באותיות ענקיות וממוקם כך שיבלוט וישאיר רושם. הגריל הקדמי כהה, גדול מימדים, ומעוצב לפי סכמת כוורת הדבורים הייחודית לדגמי RS של אאודי. הגריל מצליח להבליט את סמל ארבעת החישוקים הכסוף ואת תג ה- RS הממוקם לצידו. לאלו שתהו, משמעות סמל RS הינה הכרזה פומבית כי זוהי איננה עוד אאודי ממוצעת, אלא מכונית בעלת יכולות ספורטיביות משופרות לרמת הקצה.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

פנסי ה- LED המלבניים מעוצבים בקווים חדים ותורמים אף הם למראה הקרבי. בתי הגלגלים נפוחים על מנת להכיל את הצמיגים הספורטיביים הרחבים. מבעד לחישוקי האלומיניום בקוטר 19 אינץ' מציצים קאליפרים צבועים באדום בוהק. מאחור, מקבלת אאודי RS3 צמד פתחי מפלט שמנמנים בצורה אובלית הממוקמים בצידי הפגוש האחורי. אורכה של אאודי RS3 הינו 4,335 מ''מ, רוחבה 1,800 מ''מ, גובהה 1,411 מ''מ, ובסיס הגלגלים נמתח לאורך 2,631 מ"מ.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

עיצוב הפנים של האאודי RS3 שומר על איפוק ואלגנטיות ואינו מכביד על עיני הנהג. איכות ההרכבה מעולה והנדסת האנוש, כמצופה, הינה מהמעלה הראשונה בתעשיית הרכב. תא הנוסעים של אאודי RS3 החדשה מציג רמת שימושיות גבוהה, אך לא במחיר של פגיעה בתחושה הספורטיבית. גלגל ההגה קטום ובעל שלוש צלעות עבות. את עיצוב ההגה כבר ראינו במספר דגמי אאודי, אך השוני הינו בד האלקנטרה אשר תפור לאורך נקודות האחיזה ומונע הזעה ואת החלקת כפות הידיים. בנוסף לתרומה למראה הספורטיבי, מאפשר בד האלקנטרה נהיגה טכנית ממושכת לאורך זמן, ללא צורך בכפפות נהיגה.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

הקונסולה המרכזית מעוצבת באלגנטיות ומציגה מערך לחצנים מינימליסטי, המקל על המחייה במחיצת רכב ספורטיבי שכזה. תגי קוואטרו ותגי RS מושכים את העין בכל פינה וכך גם השימוש בחומרים יוקרתיים, כגון סיבי פחמן אמיתיים, אשר מעצים את חווית הנהיגה במכונית. לוח המחוונים עתיר מידע ומציע גרפיקה מעולה ומשובבת עין. הנתונים בלוח המחוונים מסונכרנים עם מערכת המולטימדיה המקורית של אאודי MMI, והתצוגה ניתנת לבחירה לפי טעמו האישי של הנהג. מחשב הדרך ממוקם בין מד המהירות למד הסל''ד ומאפשר מעבר בין מספר תצורות תצוגה, הכוללות בין היתר מדידת זמני הקפה באמצעות שעון עצר והצגת מידע מהטלפון הסלולרי. מסך המולטימדיה המרכזי בגודל 8.2 אינץ' מציע איכות תצוגה מעולה ושומר על רמת ניגודיות ובהירות אופטימליות בשעות האור והחשיכה. ניתן להסתיר את המסך בתוך הדשבורד באמצעות לחיצה על כפתור ייעודי.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

רכב המבחן כלל את חבילת האבזור האופציונלית RS פלוס, הכוללת מושבים ספורטיביים מרופדים בעור נאפה איכותי ונעים למגע עם כיתובי RS. המושבים אינם קשיחים כמושבי ספורט אמיתיים וניתן לכוון את כמות התמיכה לגב האמצעי והתחתון על ידי ניפוח כריות אוויר המותקנות בגב המשענת. פחות אהבתי את העובדה שבמכונית כה יקרה המושבים אינם מתכווננים חשמלית. ידיות הכיוונון מרגישות זולות ופעולתן אינה חלקה כמצופה ממכונית גרמנית, אך מה לא עושים בעבור חסכון של כמה ק''ג מיותרים. קחו בחשבון כי עם מושב נמוך, המתבקש בנהיגה ספורטיבית, הכניסה והיציאה מהמכונית תהיינה מאוד מסורבלות.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

תנוחת הנהיגה נמוכה מאוד ומותירה מרווח ראש מכובד בהחלט. מרווחי הכתפיים והברכיים טובים גם הם. מאחור קיים מרווח כתפיים טוב אך מרווח הרגליים אינו נדיב במיוחד ותעלת הינע גבוהה מאוד הופכת את הישיבה במושב האמצעי לחוויה מפוקפקת עבור אדם בוגר. קו הגג אינו משתפל בחדות לאחור, וגם היושבים במושב האחורי יזכו למרווח ראש מספק למדי. תאי אחסון הינם מצרך נדיר באאודי RS3. אלו שקיימים מאפשרים פתרונות טובים לשימוש יומיומי אישי, אך אינם אידיאליים עבור משפחה עם ילדים. תא המטען הוקטן ב-10% לעומת הדגם היוצא ונפחו החדש עומד על 355 ליטרים. קיפול המושבים מתבצע בתצורת 40:60 ומציג רצפה נוחה להעמסה ושטוחה כמעט לגמרי. בתא המטען מותקנים ווי עיגון, שיהיו שימושיים במידה ותחליטו להתגרזן לאחר הקניה השבועית בסופר. על מנת לשמור על משקל נמוך מקבלת אאודי RS3 פטור מנשיאת גלגל חלופי ומאחסנת בתא המטען ערכת תיקון תקרים.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

בכל הנוגע להתנהלות יומיומית עם האאודי הקרבית, לא נרשמו בעיות מהותיות. במצב נהיגה קומפורט הופכת החיה הרעה למכונית שקטה ונוחה למדי ומאפשרת התנהגות כביש רגועה ומרוסנת. בולמי הזעזועים האדפטיבים משככים באופן מוצלח יחסית את רוב המהמרות בכבישים המשובשים, תגובות ההגה הופכות רכות ותיבת ההילוכים מעבירה הילוכים על מי מנוחות. בחירה במצב נהיגה דינמיק מקשיחה את בולמי הזעזועים, מחדדת את תגובות ההיגוי והמצערת, מכניסה את תיבת ההילוכים למצב קרב, ומגבירה את צליל המנוע. מצב דינמיק משפר את היכולת הספורטיבית ופוגע בנוחות הנסיעה.

הצמיגים הרחבים של אאודי RS3 מגדילים את רדיוס הסיבוב המינימלי העומד על 5,500 מ"מ. פירוש הדבר שבכל הנוגע לתמרונים בחניות צפופות היא אינה מצטיינת. אאודי RS3 היא זאב בעור של כבש, מסוגלת להראות ולהרגיש כמו משפחתית תמימה, אך תוך שניות לצאת לטרף.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

ביצועים

אאודי RS3 מקבלת מנוע חדש, חזק יותר וקל משקל לעומת המנוע בדגם היוצא. המנוע החדש בתצורת חמישה צילינדרים הממוקמים בשורה אחת, נפחו 2.5 ליטרים והוא מתוגבר ע"י מגדש טורבו. הספק עוצמתי של 400 כ''ס מתקבל בסל''ד גבוה של 5,850-7,000 סיבובים לדקה והמומנט המרבי עומד על 48.9 קג''מ ומתקבל בטווח של 1,700-5,850 סל"ד. לאחר הוספת 33 כוח סוס לאורווה, זוכה מנוע ה-TFSI החדש בתואר המכובד - מנוע 5 צילנדרים החזק ביותר בעולם בייצור סדרתי. במידה ותהיתם כמה חזק, אספר שאת אאודי RS3 החדשה הצלחתי להאיץ מאפס למאה קמ''ש ב- 3.9 שניות. ככה חזק.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

כמתבקש ברכבים מסוג זה, המנוע מושך את מרבית תשומת הלב ומקבל את רוב השבחים, או הביקורות, וכך גם במקרה של היפיפיה הנידונה. המנוע החדש הינו אחד המנועים הטובים שיצא לי לחוות. הוא גמיש, חזק, דינמי בכל טווח סל''ד, ותמיד ימצא מוכן ושש אלי קרב. בין אם לצורך מירוץ רמזורים בשכונה, או הקפה סביב מסלול נורבורגרינג, לא תצליחו להוציא לו את האוויר מהריאות.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מסוג S טרוניק. ניתן להעביר הילוכים ידנית באמצעות בורר ההילוכים או באמצעות מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה. התיבה מאפשרת שני מצבי נהיגה, מצב D נורמטיבי יומיומי המאופיין בהעברת הילוכים רכה וחלקה, ומצב S המיועד לנהיגה מהירה ומאופיין בהקפצת הילוכים בקצב של מכונת ירייה. על מנת להתמודד עם פרץ הכוח האדיר המגיע מהמנוע בזמן האצה, מורידה התיבה שניים ולעיתים אף שלושה הילוכים בבת אחת. קפיצות בכוח לעיתים מורגשות בהאצות אגרסיביות אך בסך הכל ניתן לומר שתיבת ההילוכים מתפקדת טוב מאוד.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

על העברת הכוח לגלגלים אחראית מערכת חלוקת הכוח המפורסמת של אאודי המוכרת בשם קוואטרו. ייצור מערכת ההנעה הכפולה של אאודי החל לפני 4 עשורים ומאז נכתב רבות עליה, בעיקר בהקשרים חיוביים הנוגעים למירוצי ראלי חובקי עולם. גם אני מצאתי עצמי מהלל ומשבח אותה שוב ושוב. אאודי RS3 מעניקה אחיזת כביש בלתי נגמרת ועושה זאת ללא דרמות מיותרות, בכל מהירות ובכל תנאי דרך. מערכת הקוואטרו המעולה מנטרת את המצב הנתון של כל אחד מארבעת גלגלי המכונית עשרות פעמים בשניה. במידה ואחד הגלגלים מאבד את אחיזתו בכביש, מופעלות באופן אוטומטי דיסקיות בלם ייחודיות, וכך המומנט המגיע מהמנוע מתגבר דווקא את הגלגלים אשר מצליחים לייצר אחיזה בכביש. נהג בלתי מיומן כמעט ולא ירגיש בפעולת המערכת שכן היא מבוצעת לפרקי זמן קצרים במיוחד.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

על אף שההנעה כפולה, במידה ותדרש לכך, תדע מערכת הקוואטרו להעביר עד 100% מהכוח לציר האחורי בלבד. בעת הפעלת מערכת בקרת השיגור, עליה נרחיב בהמשך, תהפוך האאודי RS3 למשך פרק זמן קצרצר למכונית בעלת הנעה אחורית. התוצאה הסופית של חלוקת הכוח הדינמית תורמת רבות ליציבות הכיוונית של אאודי RS3, עד כדי כך שכל נהג חובב יצליח להוציא ממנה ביצועים מרשימים.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

הודות לשימוש בחומרים קשיחים וקלי משקל, משקלה הכולל של אאודי RS3 החדשה הופחת ב- 80 ק''ג בקירוב. את הדיאטה המשמעותית ביותר עברו המנוע החדש, ומכסה המנוע שהשיל 7 ק''ג על ידי שינוי הסגסוגת ממנה הוא מיוצר. משקל מופחת בקדמת הרכב, מפחית את הנטייה לתת היגוי וכמובן תורם לחסכון בצריכת הדלק.

שלדת אאודי RS3 קשיחה במיוחד וכמעט ואינה סובלת מזווית גלגול כלשהי. על מנת לייצר אחיזת כביש טובה יותר, הונמכה אאודי RS3 ב- 25 מ''מ, ומפשק הסרנים צמח ב- 20 מ''מ ביחס לאאודי A3 סטנדרטית. מרכז כובד נמוך וסרן רחב יותר תורמים ליציבות המרכב במהירויות גבוהות ובשינויי כיוון מהירים. אומנם היא מעט קופצנית ורדיוס הסיבוב הגדול ידרוש יותר זמן בחניות צפופות, אך בעת נהיגה טכנית ומהירה מתפקדת האאודי החצופה באופן מעורר השתאות ומצליחה להסב כמות עצומה של ביטחון לנהג ולנוסעים ברכב.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

הבלמים המאסיביים בולטים מרחוק מבעד לחישוקים. הקליפר הקדמי גדול בהרבה מהאחורי ומופעל על ידי לא פחות מ- 8 בוכנות. במהלך נסיעת המבחן הצלחנו לחמם את רפידות הבלם עד שנפלטו מהם אדי חום, אך עוצמת הנשיכה של הבלמים נותרה בעינה. מידת הצמיגים מרמזת על יכולות כביש משופרות. הצמיג האחורי במידה 235/35, צר יותר מהצמיג הקדמי במידה 255/30. הצמיגים בעלי חתך נמוך במיוחד ולא יאהבו דרכים שאינן סלולות למשעי. אל תחשבו אפילו לקחת אותה לדרכי עפר.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

צליל המנוע של אאודי RS3 מרשים במיוחד, בעיקר במצב הנהיגה דינמיק. בפתחי המפלט מותקנים דיסקיות פרפר הנפתחות בעת העלאת הטורים. מערכת הפליטה הדינמית מייצרת צליל בס גרוני ועמוק המצליח להעלות חיוך על פני הנהג בכל לחיצה חזקה על הגז. עוצמת הרעש הרבה יותר חזקה מחוץ לתא הנוסעים, אז אנא היו עדינים עם ה- RS3 ברחובות שקטים.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

אאודי RS3 אינה המכונית לתעלולי דריפט מסוג כלשהו. מערכת הקוואטרו הגרמנית אינה בעלת חוש הומור ולא נהנית מהשתובבויות או משחקי זנב כלשהם. אז היכן הכיף אתם בטח שואלים? ובכן, בהאצות ובסיבובים. פיצ'ר מעניין ומדליק במיוחד הוא בקרת השיגור. על מנת לדרוך את המערכת, יש ראשית לנתק את בקרת היציבות. לאחר מכן יש ללחוץ במקביל על דוושת הגז והבלם, להעלות את מד הטורים מעל 4,000 סל''ד ולחכות במצב זה כשתי שניות. כעת הכל מוכן כדי להדביק לכם את הראש למשענת וכל שעליכם לעשות הוא לשחרר את הברקס ולהחזיק חזק. נסו לא לצעוק כאשר אתם מאיצים למאה קמ''ש בפחות מארבע שניות. ביטול מערכת בקרת היציבות אינו מומלץ בכביש ציבורי, שכן הכוח המתפרץ של המנוע עלול להיות מסוכן לנהגים לא מיומנים. לכן דאגו לעשות זאת במסלול סגור.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

צריכת דלק

נתוני היצרן הרשמיים מעידים על צריכת דלק גבוהה. בנסיעה עירונית עומדת צריכת הדלק על 8.7 ק''מ לליטר ואילו בנסיעה בין עירונית עומדת צריכת הדלק על 15.1 ק''מ לליטר. במהלך המבחן נרשמה צריכת דלק גבוהה הרבה יותר מנתוני היצרן. בנסיעה משולבת צרך המנוע כמויות דלק מסחררות וצריכת הדלק עמדה על 4.2 ק''מ לליטר. יש לציין כי נסיעת המבחן כללה האצות חזקות ונהיגה טכנית, כפי שמתבקש במבחן רכב ספורטיבי.

עלויות אחזקה

אאודי RS3 משווקת עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים ללא הגבלת קילומטרים. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס. מחיר אגרת הרישוי השנתית עומד על 4,655 ₪. מחיר ביטוח מקיף וחובה לשנה אחת עבור נהגים מגיל 21 ומעלה, ללא תביעות ביטוח וללא שלילת רישיון, מרקיע שחקים ועומד על 38,201 ₪.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

בטיחות

אאודי RS3 לא נבחנה במבחני הריסוק של ארגון הבטיחות האירופאי EuroNcap אך אחותה ההיברידית אאודי A3 איטרון נבחנה בשנת 2014 וגרפה ציון מלא של 5 כוכבים. דרישות הארגון בנושא אבזור הבטיחות האקטיבי הוקשחו מאז, אך גם המפרט של אאודי RS3 שופר. מפרט אבזור הבטיחות של אאודי RS3 כולל 7 כריות אוויר, התראה על אי שמירת מרחק הכוללת בלימה אוטונומית, סיוע לנהג והידוק חגורות בעת תמרונים מסוכנים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, תאורה עוקבת פניה, החלפה אוטומטית בין אורות דרך לאורות גבוהים, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, ועוגני ISOFIX.

חבילת האבזור האופציונלית RS פלוס מוסיפה לאבזור הבטיחות מצלמת רוורס, בקרת סטיה מנתיב הנסיעה המבצעת תיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית סיוע לנהיגה בעומסי תנועה, ומערכת לניטור שטחים מתים.

אאודי RS3 שנת 2018אאודי RS3 שנת 2018

תמורה למחיר

מחירה של אאודי RS3 אינו זול ועומד על 410,000 ₪ לגרסת הספורטבק ו- 405,900 ₪ לגרסת הסדאן. בעבור מחיר זה תקבלו אבזור נוחות בסיסי צנוע יחסית הכולל מושבי עור נאפה ספורטיביים עם תמיכת ירך משתנה, שמשות אקוסטיות מבודדות חום, מערכת בקרת אקלים מפוצלת דו אזורית, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, מערכת עצור/סע, מפתח חכם המאפשר כניסה ויציאה ללא מפתח, כפתור התנעה, בלם יד חשמלי, מראות חיצוניות חשמליות עם הפשרת אדים אוטומטית, ופנסי LED מלאים.

במידה וכבר החלטתם להשקיע כמה מאות אלפי שקלים ולהתחדש באאודי RS3 קרבית ונוצצת, מומלץ לשדרגה עם חבילת RS פלוס הכוללת מערכת שמע איכותית בעוצמה של 705 וואט מבית Bang & Olufsen, שמשות אחוריות כהות, והדובדבן שבקצפת - מערכת הפליטה הדינמית הרעשנית.

אאודי הציבה רף גבוה למתחרות הגרמניות בקטגורית המשפחתיות הקומפקטיות הספורטיביות. עם נתון יחס הספק/משקל הגבוה ביותר בקטגוריה, העומד על 265 כ''ס לטון אחד, מצליחה אאודי RS3 לעקוף מתחרות מוכרות ויקרות ממנה כגון ב.מ.וו M2 ומרצדס A45 AMG. בנוסף, עם נתון תאוצה של 3.9 שניות מאפס למאה קמ''ש, תשאיר האאודי הקטנה שובל אבק גם למכוניות יקרות ממנה בהרבה, כגון פורשה 911.

היתרון המשמעותי ביותר של אאודי RS3 הוא רמת השימושיות הגבוהה שהיא מאפשרת, זוהי מכונית מירוץ חוקית לכביש המצליחה למלא אחר הדרישות של רכב משפחתי סטנדרטי. בנסיעה יומיומית היא תהיה שקטה וצייתנית, ובלילה תהפוך למכונית מירוצים רעשנית ותאבת סל''ד. בהתחשב במחיר הגבוה ובעלות האחזקה האסטרונומית, כנראה שלא נזכה לשמוע הרבה את צלילי המנוע המרטיטים של אאודי RS3 בכבישי ישראל, אבל ברי המזל שכן יצליחו לשים עליה את ידם, לבטח יהיו מאושרים.

אאודי RS3 ספורטבק + חבילת RS פלוס
מנוע טורבו בנזין 2,480 סמ"ק
הספק מרבי משולב 400 / 5,850-1,700 (כ"ס/סל"ד)
מומנט מרבי משולב 48.9 / 5,850 – 1,700 (קג"מ/סל"ד)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 7 הילוכים S טרוניק
יחידת הנעה כפולה - קוואטרו
אורך כללי 4,335 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,411 מ"מ
בסיס גלגלים 2,631 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

335 ליטרים

משקל עצמי 1,585 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 4.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 4.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2014)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

464,000 ₪ כולל חבילת RS

אאודי RS3 2018 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    נראה מדהים, באמת, רק תסבירו לי

    • עדיאל18/03/18

    מה יש לעשות עם 400 כ"ס בפקקים של איילון? כאילו הכל טוב ויפה, רכב מדהים, אבל לא בהכרח מתאים למציאות התחבורתית של מדינת ישראל. בקיצור, כנראה שאשאר עם ה-S3 שלי - גם 5% ממנו במחיר וגם הרבה יותר מהיר בכל פקק.

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

אופל פרונטרה שבעה מושבים במבחן דרכים...

אופל פרונטרה אשר הושק בתחילת שנת 2025 כמתחרה בסגמנט B-SUV עם מידות נדיבות, מציע אופציה ייחודית ל- 7 ...

אלדר מנורי3 דצמבר 2025

סיטרואן C3 איירקרוס 2025 במבחן דרכים...

סיטרואן C3 איירקרוס בדורו השני הגיע לישראל כמתחרה בסגמנט B-SUV עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים ב...

אלדר מנורי27 נובמבר 2025

וולוו XC90 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...

אלדר מנורי23 נובמבר 2025

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu