ב.מ.וו M8 גראן קופה חמושה במנוע V8 טורבו בהספק 625 כ"ס ומאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 3.2 שניות
ב.מ.וו M8 גראן קופה מהווה את גרסת הקצה של הדגם ומיועדת להתחרות מול אאודי RS7 ומרצדס CLS AMG. בדומה לאחיותיה ממשפחת M, גם ב.מ.וו M8 גראן קופה מוצעת בגרסת קומפטישן קיצונית עוד יותר.
ב.מ.וו M8 גראן קופה
ב.מ.וו M8 גראן קופה מצויידת במנוע טווין טורבו בנזין V8 בנפח 4.4 ליטרים בהספק 600 כ"ס ומומנט של 76.4 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.3 שניות ותאוצה 0-200 קמ"ש תוך 11.2 שניות. בגרסת קומפטישן מפיק המנוע 625 כ"ס ומומנט דומה, ומקצץ עשירית שניה במיאוץ למאה קמ"ש ו- 1.2 שניות במיאוץ למאתיים קמ"ש. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מבית ZF ולמערכת הנעה כפולה xDrive בעלת תיעדוף העברת מומנט לסרן האחורי. המהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש אך חבילת M Driver תסיר את המגבלה ותאפשרת מהירות של 305 קמ"ש.
ב.מ.וו M8 גראן קופה
ב.מ.וו M8 כוללת חיזוק שלדה לטובת קשיחות משופרת ועמידות בפני פיתול, בולמים אדפטיביים עם אופציה למוטות מייצבים אקטיביים, היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים, ודיפרנציאל Msport המסוגל להעביר 100% מהמומנט אל אחד מהגלגלים האחוריים. מערכת הבלימה זוכה לקליפרים עם 6 בוכנות מלפנים ודוושת הבלם ניתנת לכיול ספורט או נוחות.
ב.מ.וו M8 גראן קופה
העיצוב החיצוני נועד להעביר את המסר בדבר היכולת הדינמית בעזרת פגושים בולטים עם פתחי אוורור מגודלים לטובת המנוע והבלמים. גופי התאורה הקדמיים נושאים את חתימת 4 הטבעות וממוקמים גבוה יותר מגריל הכליות. קו הגג משתלב עם מכסה תא המטען ונחתם בספויילר לטובת שיפור כוח ההצמדה. תחתם בולט פגוש אחורי סופר אגרסיבי המובלט באמצעות דיפיוזר מושחר ותפיחות רוחב שריריות. גרסת קומפטישן כוללת בנוסף מערכת פליטה משופרת. חישוקי 20 אינץ' בעיצוב קרבי משלימים את ההופעה.
לאספנים ומעריצים עשירים מוצעת גרסת "מהדורה ראשונה" הכוללת 400 יחידות הצבועות בצבע ירוק מטאלי וכוללות אלמנטים עיצוביים רבים בצבע ברונזה, ביניהם שבכה קדמית, חישוקים, ומסגרות חלונות. בנוסף מצויידות גרסאות אלה בריפודי עור מרינו בצבע חום ייחודי.
תא הנוסעים כולל בין היתר מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' עם חיווי קולי ותפעול באמצעות מחוות ידיים, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. הרוכשים יוכלו לבחור בין דיפוני אלומיניום לקרבון. מאחור נמצאים צמד כורסאות חובקות המופרדות באמצעות תעלת הינע גבוהה, עליה פנל עם פקדי שליטה לנוסעי המושב האחורי ושקעי טעינה. רשימת אבזור הנוחות ארוכה כמצופה וכוללת בין היתר תצוגה עילית צבעונית, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, מערכת שמע מבית B&W, אוורור מושבים, דלתות עם סגירת ואקום, תאורת LED אדפטיבית, ואופציה לתאורת לייזר.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית המסונכרנת עם מערכת הניווט, בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה צולבת מאחור עם בלימה אוטונומית, עמעום אורות אוטומטי, התרעה על עייפות הנהג, וסייען חניה.
מחירה של ב.מ.וו M8 גראן קופה החדשה 2019 בארה"ב עומד על החל מ- 130,000 דולרים לגרסה הסטנדרטית ו- 143,000 דולרים לגרסת קומפטישן.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.