יגואר על המסלול במוטור סיטי - חוויה מחשמלת

נהגנו בדגמי יגואר השונים במסלול מוטור סיטי, אבל הייתה אחת שגנבה את ההצגה

תגיות: , , , , מוטור סיטי, מסלול שדה תימן

חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל, ערכה יום מסלול ללקוחותיה במטרה לספק להם חוויה מוטורית מרגשת שתגרום להם לפתוח הזמנה ליגואר חדשה. גם אני ומספר עיתונאים נוספים הצטרפנו לחגיגה שנערכה ביום בהיר במסלול מוטור סיטי הסמוך לשדה תימן בדרום הארץ. המסלול שאורכו 2.1 קילומטרים כולל 9 פניות ושינויי גובה מאתגרים היוצרים פניות עיוורות. ללא ספק מדובר במסלול הרחב והאיכותי ביותר בישראל נכון להיום ואפשר לבלות כאן יום שלם בכיף.

דגמי יגואר במסלול מוטור סיטידגמי יגואר במסלול מוטור סיטי

במסגרת הארוע זכינו לנהוג במגוון דגמי החברה, אך יגואר i-Pace החשמלי גנב את ההצגה ללא ספק. מדובר ברכב גדול וכבד שבמבט ראשון אינו מתאים למסלול מרוצים, אך התגובות הנלהבות של הלקוחות שחזרו מנהיגה בו רמזו אחרת, ותהיתי האם אני הולך לחוות פלא הנדסי שמבטל את חוקי הפיזיקה.

יגואר i-Paceיגואר i-Pace

הגיע תורי לנהוג, לראשונה בחיי ברכב כל חשמלי. קראתי שזו תחושה מיוחדת אך לא ידעתי למה לצפות. תחילת הנסיעה לכיוון המסלול חרישית לחלוטין, המוח מחפש את הפידבק הקולי ללחיצה על דוושת התאוצה אבל זה לא מגיע. עברתי את הפניה הראשונה, הדבקתי בסקרנות את הדוושה לשטיח ובהרף עין נדחפתי קדימה בעוצמה אדירה. עם שני מנועים חשמליים המפיקים יחד 400 כ"ס ומומנט בשרני של 70 קג"מ, היגואר החשמלי בולע את האספלט שתחתיו. אין אפילו רגע להתכונן לתחושת השיגור הממכרת הודות לכוח הזמין תמיד במנועים החשמליים.

יגואר i-Paceיגואר i-Pace

לא רק התאוצה מדהימה אלא גם היכולת של הרכב הכבד (2.2 טון) לבלום ולפנות במהירות. ברגע שעוזבים את דוושת התאוצה, נכנסת לפעולה הבלימה הרגנרטיבית עוד לפני שהרגל נוגעת בבלם ולכן הלחיצות על הבלם חייבות להיות עדינות ומדודות יותר בהשוואה לרכב מונע דלק. ההגה מדוייק וזריז, ומערכת ההנעה הכפולה עושה עבודה טובה בהעברת הכוח אל הכביש ובשמירה על אחיזה גבוהה בתוך הפניה. הנהיגה הקצרה הספיקה כדי להבין שיגואר i-Pace לא נולד להשחיז פניות במסלול אך השאיר טעם לעוד האצות מחשמלות שמנועי בנזין לא מסוגלים לספק.

יגואר F-Typeיגואר F-Type

לקינוח נהגתי ביגואר F-Type עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים המפיק 300 כ"ס. זו מכונית עם אופי אחר וצליל גרוני מדהים המעשיר את החוויה. הנהיגה הקצרה לא הספיקה כדי להתרשם מיכולתיה של מכונית ספורט אך ניכר כי מבין דגמי יגואר, זו המכונית הכי מתאימה למסלול. תנוחת הישיבה נמוכה, ההגה מהיר, המנוע דוחף היטב, והעברות המשקל מתבצעות בזריזות.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

ג'אקו 5 הייבריד נוחת בישראל

כלמוביל, יבואנית ג'אקו לישראל, משיקה את רכב הפנאי הקומפקטי ג'אקו 5 בגרסה היברידית (HEV) חדשה המצטרפת...

בוריס רוזנר16 נובמבר 2025

המס על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 2026 ...

בהתאם להחלטות שפרסמה רשות המיסים, מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות ב- 7% החל מינואר 2026, מ- 45...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

דגמי ריינג' רובר וולאר ואיווק זוכים לגרס...

כחודש לאחר שהשיקה בישראל את הריינג׳ רובר ספורט בגרסת 400 המיועדת לשוק האמריקאי, מודיעה חברת המזרח לש...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

ספינת הדגל ג'נסיס G90 מושקת בישראל...

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה היום את ספינת הדגל של המותג - ג'נסיס G90 אשר תתחרה במרצדס S קל...

בוריס רוזנר11 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu