ב.מ.וו 745e, גרסת הפלאג-אין הייבריד של סדרה 7 המעודכנת, מציעה הספק של 394 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 58 ק"מ
במסגרת מתיחת הפנים אותה עברה ב.מ.וו סדרה 7 לאחר ארבע שנים מהשקת הדור הנוכחי, משתדרגת גם גרסת הפלאג-אין הייבריד העונה לשם 745e. הגרסה המעניינת כוללת יחידת הנעה משודרגת ביחס לדגם הפורש, המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 285 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק 113 כ"ס היוצרים יחדיו הספק משולב של 394 כ"ס ומומנט של 61.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מבית ZF ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות, וצריכת דלק של 2.1 ליטר ל- 100 ק"מ עם סוללה טעונה. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 58 ק"מ בנסיעה במהירות של עד 140 קמ"ש.
ב.מ.וו 745e
יחידת ההנעה מוכרת מב.מ.וו X5 xDrive45e מהדור האחרון, לרבות סינכרון מפת ניהול המנוע עם מערכת הניווט אשר מזינה את נתוני תוואי הדרך אל מחשב ניהול המנוע לתכנון אספקת האנרגיה החשמלית בצורה היעילה ביותר בהתאם לתנאי הדרך.
ב.מ.וו 745e
תא הנוסעים כולל צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', ולוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 12.3 אינץ'. בנוסף מותקן בורר מצבי נהיגה השולט גם על ויסות צריכת האנרגיה מהמערכת ההיברידית, כך שאנרגיית הסוללה תשמר לנסיעה עירונית. בחירה במצב נהיגה מסויים מלווה בתצוגה תואמת בלוח המחוונים, כגון מד טעינה וטווח נסיעה חשמלי, אותם ניתן לראות גם באפלקציה ייעודית בסמארטפון.
ב.מ.וו 745e
מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, נמסר כי סדרה 7 החדשה צפויה להגיע אלינו ברבעון השלישי של 2019.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.