פורד פוקוס ST הספורטיבית מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.3 ליטרים בהספק 280 כ"ס ובדיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה
הדור החדש של פורד פוקוס ST, גרסת הביצועים של המשפחתית הקומפקטית, מציגה שדרוגים מכניים נדרשים ועדכוני עיצוב תואמים. העיצוב החיצוני אגרסיבי ונבדל מהגרסה הסטנדרטית בגריל קדמי בסגנון "כוורת דבש", פגושים קרביים למראה, חישוקי 18 או 19 אינץ' בעיצוב ייחודי, חצאיות צד, ספויילר אחורי נדיב מידות, וסמלי ST. תא הנוסעים מקבל נגיעות מתבקשות כגון גימורי קרבון וסמלי ST. בנוסף הותקנו צמד מושבי ספורט מבית ריקארו המספקים תמיכה צידית נדיבה, גלגל הגה קטום וקטן קוטר, ודוושות אלומיניום.
פורד פוקוס ST
יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.3 ליטרים בהספק 280 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ בטווח של 3,000-4,000 סל"ד, המספק תאוצה 0-100 קמ"ש בפחות מ- 6 שניות לדברי פורד. בנוסף יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה. גרסת הבנזין ראשונה לקבל דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית מסוג eLSD.
פורד פוקוס ST
בנוסף מקבלת פורד פוקוס ST מכלולים דינמיים שנועדו לשפר את יכולתה, ביניהם מתלים אדפטיביים, מערכת בלימה ספורטיבית, צמיגי מישלין פיילוט ספורט, והיגוי מהיר ב- 15% ביחס לדגם הסטנדרטי ובעל משקל גבוה יותר. בנוסף הותקן בורר מצבי נהיגה עם אופציה למצב מסלול המחדד את תגובות המצערת, ההיגוי והבלימה, ומכייל את מערכת בקרת היציבות באופן ליברלי יותר המאפשר החלקות קלות.
פורד פוקוס ST
אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, עמעום אורות אוטומטי, מערכת חניה אוטומטית, ומערכת לסיוע בתמרון התחמקות ממכשול.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.