קאדילק CT5 מציגה עיצוב מוחצן, מנועי טורבו בהספק של עד 355 כ"ס, תיבת 10 הילוכים, והנעה אחורית או כפולה
קאדילק CT5 החדשה מתכוונת להתחרות מול דגמים כגון ב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C קלאס, לקסוס IS300h ודומותיהן, אך מידותיה הנדיבות שייכות לסגמנט גבוה יותר של רכבי הסלון. אורכה של קאדילק CT5 נמתח לכדי 4,924, מ"מ, רוחבה 1,883 מ"מ, גובהה 1,452 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,947 מ"מ.
קאדילק CT5
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 237 כ"ס ב- 5,000 סל"ד ומומנט של 35.6 קג"מ ב- 1,500-4,000 סל"ד. מדובר בהספק מופחת ביחס למנוע ה- 2.0 ליטרים הקודם של החברה אשר הפיק 272 כ"ס. בנוסף יוצע מנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 335 כ"ס ב- 5,600 סל"ד ומומנט של 55.2 קג"מ ב- 2,200-4,400 סל"ד. המנועים משודכים לתיבת 10 הילוכים אוטומטית פלנטרית עם הנעה אחורית ואופציה להנעה כפולה.
קאדילק CT5
העיצוב החיצוני, כרגיל בדגמי קאדילק בשנים האחרונות, אינו נחבא אל הכלים ומציג את שפת העיצוב החדשה של היצרנית עם גופי תאורה קדמיים אנכיים ומפוצלים. מאחור בולטים גופי תאורה אנכיים הנמתחים מטה בניגוד למגמה בקרב יצרניות הרכב לעצב גופי תאורה רוחביים להקניית מראה יציב ומוצק. כמו כן ניתן להבחין בצמד פתחי מפלט בגוון כרום וספויילר אחורי מובנה.
קאדילק CT5
קאדילק מציעה שתי חבילת עיצוב לבחירה. חבילת לוקצ'ורי כוללת פגושים ושבכה קדמית בעיצוב מעודן, חישוקים בעיצוב אלגנטי, וגימור כרום סביב החלונות ובידיות הדלתות. חבילת ספורט כוללת פגושים ושבכה קדמית בעיצוב קרבי יותר, חישוקים בעיצוב ספורטיבי, וגימור שחור מבריק סביב החלונות ובידיות הדלתות.
בתהליך התכנון של קאדילק CT5 שמו מהנדסי קאדילק על הכוונת את ב.מ.וו סדרה 3 ובהתאם לכך טוענת החברה ליכולת דינמית גבוהה המתקבלת באמצעות כיול מדוקדק של המתלים לנהיגה דינמית (אופציה למתלים אדפטיביים), מערכת היגוי חשמלי מבית בוש, ומערכת בלימה עם תגבור חשמלי מבית ZF או מבית ברמבו בדגמי הספורט.
תא הנוסעים מציג עיצוב יוקרתי לצד שימוש בחומרים רכים ואיכותיים, בנוסף לדיפוני עור ועץ אגוז בחבילת לוקצ'ורי או קרבון בחבילת ספורט. במרכז הקונסולה המרכזית שוכן צג מערכת המולטימדיה בעל אופציית צימוד באמצעות NFC ל- Android Auto ו- Apple CarPlay. השליטה במערכת מתבצעת באמצעות צג מגע או חוגה הנמצאת בין המושבים. המערכת כוללת חיווי קולי ובינה מלאכותית אשר לומדת את העדפות הנהג.
אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10 אינץ', לוח מחוונים עם צג צבעוני בגודל 8 אינץ', התנעה והפעלת חימום המושבים מרחוק, הפעלת זכרון כיוונן מושב הנהג וההגה מרחוק, הגבלת מהירות לנהג צעיר, בורר מצבי נהיגה, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, חישוקי 18 או 19 אינץ', ותאורת LED מלאה.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, חניה אוטומטית, ניטור שטחים מתים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית. בנוסף תוצע מערכת הסופר קרוז של קאדילק לנהיגה אוטונומית המשלבת בין מצלמות ורדאר לייזר המסונכרן עם מערכת מפות, ומאפשרת נהיגה ללא אחיזה בהגה בכבישים מהירים (בארה"ב בלבד), כמו גם זחילה בעומסי תנועה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.