יגואר I-Pace, סוזוקי ג'ימני, אאודי A7, ומקלארן 720S זוכות בפרסים בתחרות רכב השנה העולמי לשנת 2019
ארגון World Car Awards מאגד 86 עיתונאי רכב מ- 24 מדינות מרחבי העולם, הבוחרים מדי שנה את מכונית השנה שלהם מזה 15 שנה. השופטים מכתירים בנוסף את המכוניות הטובות ביותר בקטגוריות המכוניות העירוניות, היוקרה, הביצועים, והמכוניות הירוקות. כמו כן מוכרז הרכב שזוכה בתואר עיצוב השנה. הרכבים הזוכים מוכרזים בתערוכת ניו יורק המתקיימת בימים אלה.
יגואר I-Pace
רכב השנה לשנת 2019 שבחר הארגון הינו רכב הפנאי החשמלי יגואר I-Pace, אשר גבר על אאודי e-tron, וזכה גם בקטגוריות עיצוב השנה והמכונית הירוקה של השנה. זו הפעם הראשונה בה זוכה מכונית אחת ב- 3 קטגוריות. נזכיר כי יגואר I-Pace זכה גם בתואר מכונית השנה באירופה לשנת 2019 ובעוד 61 פרסים ותארים ברחבי העולם. יגואר I-Pace הוא רכב פנאי חשמלי המצוייד בשני מנועים חשמליים עם הספק כולל של 400 כ"ס, ובסוללת ליתיום-יון המספקת טווח נסיעה של 470 ק"מ על פי תקן WLTP המחמיר.
סוזוקי ג'מיני
רכב השטח סוזוקי ג'ימני זכה בתואר המכונית העירונית הטובה ביותר לשנת 2019. בדרכו אל הזכיה גבר סוזוקי ג'ימיני על קיה סול ועל יונדאי סנטרו - מכונית מיני המשווקת בעיקר בהודו. למרות המידות הקומפקטיות שעשויות להטעות, סוזוקי ג'ימני הוא רכב שטח אמיתי עם שלדת סולם ומכלולים קשוחים. הדגם החדש שהוצג אשתקד חמוש בעיצוב רטרו נאה אשר מגביר את מקדם המשיכה של הרכב.
אאודי A7
בתואר מכונית היוקרה הטובה ביותר לשנת 2019 זכתה אאודי A7. בשנה שעברה זכתה בתואר אחותה הגדולה אאודי A8. אנשי אאודי התגאו מאוד בזכיה ומסרו כי מדובר בהוכחה שביכולתם להוביל את עולם רכבי היוקרה במגוון סגמנטים. אאודי A7 היא מכונית קופה 4 דלתות בעלת עיצוב אלגנטי ומרשים כמיטב המסורת של אאודי. בדרכה אל הפרס גברה אאודי A7 על ב.מ.וו סדרה 8 ועל רכב הפנאי אאודי Q8.
מקלארן 720S
בתואר מכונית הביצועים הטובה ביותר לשנת 2019 זכתה מקלארן 720S. מכונית הספורט הטהורה של מקלארן מבוססת על שלדת אלומיניום וסיבי פחמן, וחמושה במנוע מרכזי עם שני מגדשי טורבו בנפח 4.0 ליטרים בהספק 720 כ"ס, המאיץ אותה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 2.9 שניות עד למהירות מרבית של 341 קמ"ש. מקלארן אינה משווקת את רכביה בישראל באופן רשמי אך מקלארן 720S הגיעה ארצה בייבוא אישי ואף תוצג בתערוכת אוטומוטור בחול המועד פסח.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.