ב.מ.וו X1 החדש מקבל עדכוני עיצוב, קישוריות משופרת, ומערכת הנעה מסוג פלאג-אין
רכב הקרוסאובר הבינוני ב.מ.וו X1, אשר נחשף בשנת 2015, ומתחרה באאודי Q3, מרצדס GLA, ולקסוס NX, עימנו כבר 4 שנים, כך שהגיעה העת למתיחת פנים המוצגת היום, ומביאה עימה עדכוני עיצוב, מערכות קישוריות חדישות, ואפשרות לגרסת פאלג-אין.
ב.מ.וו X1
במסגרת מתיחת הפנים הובלט גריל הכליות המסורתי למימדי ענק, כמגמת היצרנית, אלייה נחשפנו ברכב הפנאי ב.מ.וו X7, ובסדרה 7 החדשה. כמו כן עודכנו גופי התאורה והפגושים. למראות הצד נוספה תאורת כניסה בחתימת סמל הדגם. מגוון צבעי המרכב שופר אף הוא.
ב.מ.וו X1
תא הנוסעים כולל כעת חומרי דיפון איכותיים ורכים יותר, ואופציות נוספות של שילובי צבעים לפי בחירה. כמו כן עודכנה מערכת המולטימדיה, אשר כוללת צג מרכזי בגודלים של 6.5, 8.8 או 10.25 אינץ' המציג את דור 7 של מערכת iDrive עם אופציית צימוד לסמארטפון.
ב.מ.וו X1
מגוון יחידות ההנעה מקבלת ריענון בדמות גרסת פלאג-אין בדגם xDrive25e המשלבת מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 125 כ"ס עם מומנט של 22.4 קג"מ, ומנוע חשמלי בהספק 95 כ"ס עם מומנט של 22.4 קג"מ והנעה אחורית. טווח הנסיעה החשמלי לפי ב.מ.וו, עומד על 50 ק"מ. פרט ליחידת הנעה זו מוצעים גם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 140 כ"ס ומומנט של 22.0 קג"מ. מנוע נוסף הינו טורבו דיזל גם הוא בתצורת 3 צילינדרים ונפח של 1.5 ליטרים בהספק 116 כ"ס ומומנט של 27.0 קג"מ, ומנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 190 או 231 כ"ס. מעליו מוצע מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 231 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים רובוטית דו מצמדית, כאשר הגרסאות החזקות זוכות לתיבת 8 הילוכים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.