רכב הפנאי לקסוס RX מקבל עדכוני עיצוב, ואבזור נוחות ובטיחות משודרגים
לקסוס RX איתנו מזה 4 שנים, מה שאומר שהגיעה העת למתיחת פנים אשר תשאיר אותו אטרקטיבי ורענן אל מול מתחרים חדשים וצעירים יותר עד סוף הקדנציה. מתיחת הפנים אותה עבר לקסוס RX וגרסת שבעת המושבים - לקסוס RX-L כוללת עדכוני עיצוב, מערכת מולטימדיה חדישה, אבזור בטיחות מעודכן, ואופציה לחבילת F SPORT.
לקסוס RX
העיצוב החיצוני המחודש מתאפיין בגריל שעון החול המוכר משאר דגמי לקסוס, עם פנסי LED חדשים, בעלי שלושה רפלקטורים מחודדים וביצועי פיזור אור מרשימים, פגושים בעיצוב חדש, גופי תאורה אחוריים חדשים, וחישוקים בגדלים של 18 - 20 אינץ' מרשימים.
לקסוס RX
תא הנוסעים כולל כעת חומרי דיפון רכים ואיכותיים יותר, גווני ריפוד חדשים, ומערכת מולטימדיה חדשה המוקרנת על צג מגע בגודל 8 אינץ' עם אופציה ל- 12.3 אינץ' הכוללת חיווי קולי, צימוד לסמארטפון, וממשק קוד פתוח המאפשר התקנת אפליקציות חיצוניות כגון Waze. למרות השדרוג למסך מגע, לקסוס משמרת את פקדי התפעול הפיזיים ופד המגע המוכר. כמו כן נוספו גם שקעי USB לסך כולל של שישה שקעים.
לקסוס RX
לקסוס RX-L, גרסת 7 המושבים, זוכה למסילה בשורת המושבים השלישית, המאפשרת את הארכת מרווח הברכיים על חשבון תא המטען, ואופציה לתצורת זוג מושבי קפטן בשורה השניה.
אבזור הבטיחות כולל את חבילת LSS של היצרנית המונה 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית עם מרכוז נתיב בטווח מהירות מלא, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשול או תנועה צולבת מאחור, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, עמעום אורות אוטומטי, וניטור שטחים מתים.
יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי וכוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 238 כ"ס לאירופה וישראל, מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים בהספק 300 כ"ס לארה"ב, ויחידת הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים עם שני מנועים חשמליים ומפיקה הספק משולב של 313 כ"ס. אחד מהמנועים החשמליים מותקן בחלק האחורי של המרכב ומעביר את הכוח אל הסרן האחורי. המנוע מספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.0 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 16.7 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. בורר מצבי הנהיגה כולל בין היתר אופציה לנסיעה קצרה על טהרת החשמל בלבד.
העדכונים המכניים כוללים מתלים משודרגים עם בולמים חדשים, מוטות מייצבים קלים יותר, ותושבות מחוזקות לטובת יכולת דינמית עדיפה. כמו כן נעשו שיפורים בתחום ה- NVH (בידוד מרעשים, וויברציתו, ופיתולי מרכב), והתווסף דיפרנציאל קדמי אלקטרוני מוגבל החלקה.
חבילת F SPORT כוללת עיצוב אגרסיבי יותר ואופציה לבולמים אדפטיביים.
לקסוס RX החדש צפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.