גרסאות הקצה של הדגמים יציעו יכולת מסלול משופרת בזכות שלל שדרוגים מכניים ואווירודינמיים
פורשה מציגה גרסאות קצה לפורשה 718 ספיידר ופורשה 718 קאיימן בגרסת GT4 הניחנות בניהוג משופר, יכולת דינמית עדיפה, ומראה קרבי יותר ביחס לגרסאות הבסיס. העיצוב החיצוני כולל אלמנטים אווירודינמיים המשפרים את כוח ההצמדה ותורמים להפחתת מקדם הגרר.
פורשה 718 ספיידר
יחידת ההנעה כוללת מנוע בוקסר 6 צילינדרים אטמוספרי בנפח 4.0 ליטרים בהספק 420 כ"ס ומומנט של 42.0 קג"מ בין 5,000-6,800 סל"ד, המסוגל לטפס עד 8,000 סל"ד, ומשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ולמערכת הנעה אחורית. בפורשה מבטיחים פס קול בוקסרי אטמוספרי מעורר השתאות. טכנולוגיה חדשה עושה שימוש במזרקים פיזואלקטריים המאפשרים פתיחה חלקית של שסתומי היניקה, ומאפשרת ניתוק אספקת הדלק לשני צילינדרים לטובת חיסכון בצריכת הדלק. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.4 שניות בשני הדגמים. המהירות המרבית עומדת של 304 קמ"ש בפורשה 718 קאיימן GT4, ו- 301 קמ"ש בפורשה 718 ספיידר.
פורשה 718 קאיימן GT4
מאחור ספויילר אחורי חדש ודיפיוזר, המסייעים להוספת 12 ק"ג של כוח הצמדה במהירות 200 קמ"ש. מלפנים בולט ספויילר קדמי המתעל את זרימת האוויר לצידי הגלגלים הקדמיים. בדגם הספיידר מתרומם הספויילר האחורי אוטומטית במהירות 120 קמ"ש לטובת שיפור כוח ההצמדה.
פורשה 718 ספיידר
כמו כן מקבלים דגמי GT4 כיול מתלים קשיח מכוון מסלול עם בולמים אדפטיביים בגרסת ספורט פלוס המנמיכים את המרכב ב- 30 מ"מ. דגמי GT4 מצויידים בבלמים משופרים, צמיגים מותאמים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, ומערכת בקרת יציבות בעלת כמה דרגות התערבות.
סרטון פורשה 718 קאיימן GT4 רשמי
כאופציה, ניתן להזמין את חבילת קלאבספורט הכוללת חגורות בטיחות עם שש נקודות עיגון ומטף כיבוי בתא הנוסעים. פורשה טוענים לזמני הקפת מסלול נורבורינג המהירים בעשר שניות ביחס לדגמים הרגילים.
סרטון פורשה 718 ספיידר רשמי

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.