קיה אקסיד (XCeed) החדש 2019 נחשף

הקרוסאובר הקומפקטי קיה אקסיד מבוסס על קיה סיד המשפחתית ומציג עיצוב ספורטיבי דמוי קופה

תגיות: , , ,

קיה אקסיד (XCeed) מציג מרכב בתצורת קופה 4 דלתות שאינה נפוצה בקטגוריה המתפתחת של הקרוסאוברים הקומפקטיים. קיה אקסיד מבוסס על קיה סיד המשפחתית ויתחרה מול הדגמים היקרים בסגמנט כגון מאזדה CX-30, יונדאי קונה, וטויוטה C-HR. השקתו של קיה אקסיד בישראל צפויה לקראת סוף השנה הנוכחית.

קיה אקסידקיה אקסיד

העיצוב החיצוני מסגיר כבר ממבט ראשון את התבססותו של קיה אקסיד על קיה סיד. בחזית נמצא גריל "אף הטיגריס" המאפיין את קיה ותחתיו פגוש הכולל תאורת יום מסוג LED בעיצוב "קוביות קרח". אלמנט העיצוב הייחודי ביותר הינו הגג המשתפל לאחור ויוצר מראה קופה 4 דלתות דינמי ודי נדיר בסגמנט זה. בנוסף מצוייד הדגם באיפור שטח נדרש הכולל חצאיות וקשתות גלגלים מושחרות.

קיה אקסידקיה אקסיד

אורכו של קיה אקסיד 4,395 מ"מ, רוחבו 1,826 מ"מ, גובהו 1,490 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,650 מ"מ בדומה לקיה סיד. מרווח הגחון עומד על 174 מ"מ עם חישוקי 16 אינץ' או 184 מ"מ עם חישוקי 18 אינץ'. מושב הנהג בקיה אקסיד ממוקם גבוה ב- 42 מ"מ יותר ביחס לקיה סיד. תא המטען בנפח 426 ליטרים או 1,378 ליטרים בקיפול המושב האחורי.

קיה אקסידקיה אקסיד

תא הנוסעים דומה בעיצובו לקיה סיד, אך מוסיף נגיעות בצבע המרכב על גבי המושבים, סביב פתחי המיזוג ומערכת המולטימדיה, ובדיפוני הדלתות. במרכז הקונסולה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 או 10.25 אינץ', עם מערכת ההפעלה החדשה של הקונצרן המכונה UVO Connect. מערכת זו כוללת צימוד לשני מכשירי סמארטפון במקביל, הצגת ריבוי משימות במסך מפוצל לשניים, ואופציה לקישוריות אינטרנטית סלולרית באמצעות כרטיס סים. כאופציה, יוכלו הרוכשים לבחור בלוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'.

מבחר יחידות ההנעה כולל מבחר מנועי טורבו בנזין T-GDI. הראשון בתצורת שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 120 כ"ס ומומנט של 17.5 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 11.3 שניות ומהירות מרבית של 186 קמ"ש. המנוע השני בעל ארבעה צילינדרים בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס ומומנט של 24.7 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 9.5 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. המנוע השלישי בנפח 1.6 ליטרים בהספק 204 כ"ס ומומנט של 27.0 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.5 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש.

בנוסף יוצעו גרסאות טורבו דיזל עם מנוע בנפח 1.6 ליטרים בהספק 115 או 136 כ"ס ומומנט של 28.5 או 32.6 קג"מ בהתאמה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 11.1 שניות או 10.1 שניות בהתאמה. מנוע הבנזין הבסיסי זמין עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד אך שאר המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים רובוטית דו מצמדית. בעתיד צפויה להיחשף גרסת פלאג-אין הייבריד, ומערכת מיקרו היברידית 48V.

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה עם מרכוז הנתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה צולבת מאחור, עמעום אורות אוטומטי, והתרעה על עייפות נהג.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    זה הולך להיות להיט מכירות בארץ

    • איתי23/12/19

    ואם האמינות הגבוהה של קיה בארץ אין ספק שזה יהיה להיט מכירות.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

BYD אטו 2 פלאג-אין הייבריד מושק בישראל...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 בגרסת פלאג-אין הייבריד המכונה DM-...

בוריס רוזנר26 נובמבר 2025

קיה קרניבל הייבריד זוכה לגרסת פרימיום חד...

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת רמת אבזור פרימיום חדשה למוביל הנוסעים קיה קרניבל הייבריד. ...

בוריס רוזנר26 נובמבר 2025

מרצדס CLA החדשה 2026 מושקת בישראל...

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה את הדור החדש של מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA - הדגם הנמכר ביו...

בוריס רוזנר25 נובמבר 2025

טויוטה קורולה סדאן חוזרת לישראל במחיר של...

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מודיעה על השקת טויוטה קורולה סדאן המשפחתית, הפעם ממפעלי החברה ...

בוריס רוזנר24 נובמבר 2025

ג'נסיס מציגה GV60 מאגמה ביצועיסטית לצד מ...

כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...

בוריס רוזנר23 נובמבר 2025

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu