שברולט קורבט 2020 החדשה עוברת מהפך ומקבלת מנוע V8 מרכזי בהספק 495 כ"ס
שברולט קורבט C8 החדשה נחשפת לראשונה עם מנוע מרכזי הממוקם בין תא הנוסעים לסרן האחורי. מנוע הבנזין האטמוספרי בתצורת V8 בנפח 6.2 ליטרים מפיק 495 כ"ס ב- 6,450 סל"ד ומומנט של 65.0 קג"מ ב- 5,150 סל"ד. כאופציה מוצעת חבילת ביצועים Z51 הכוללת סעפת פליטה ליברלית יותר, ומערכת קירור משופרת. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מהירה במיוחדת, המסוגלת להעלות הילוך תוך עשירית השניה. ההנעה הינה אחורית עם דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה. בניגוד לדורותיה הקודמים, הקורבט החדשה תשווק ללא אופציה לתיבת הילוכים ידנית.
שברולט קורבט
שברולט לא מפרסמת בשלב זה את נתוני הביצועים הרשמיים, אך טוענת לתאוצה 0-100 קמ"ש בפחות משלוש שניות בגרסת Z51. בעתיד תחשוף שברולט גרסאות חזקות יותר ואף גרסה היברידית.
שברולט קורבט
העיצוב החיצוני שואב השראה ממטוסי קרב אמריקאים דוגמת F35 ו- F22. ניתן לראות את קווים המוכרים מהדגם הפורש, בעיצוב אבולוציוני הכולל כונסי אוויר צידיים לצינון הרדיאטורים במנוע המרכזי. כונסי האוויר בפגוש הקדמי מנתבים אוויר לקירור הבלמים הקדמיים. אורכה של שברולט קורבט החדשה 4,630 מ"מ, רוחבה 1,930 מ"מ, גובהה 1,234 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,722 מ"מ. תא המטען שבחזית בנפח מכובד של 357 ליטרים.
שברולט קורבט
תא הנוסעים עוצב אף הוא בהשראת מטוסי קרב ומציג סביבת נהג עוטפת הכוללת תצוגה עילית צבעונית, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12 אינץ'. גלגל ההגה קטום וקטן קוטר, ומערכת המולטימדיה מופנית בזווית חדה לכיוון הנהג. שברולט מבטיחה חומרים איכותיים בתא הנוסעים.
שימוש נרחב בחומרים קלים כגון סיבי קרבון ואלומיניום, איפשר משקל נמוך יחסית של 1,530 ק"ג. תצורת המתלים כוללת עצמות עצה כפולות, והצמיגים בגודל 245/35/19 מלפנים ו- 305/30/20 מאחור. חבילת Z51 מציעה כאופציה בולמים אדפטיביים המאפשרים הגבהת מרכב ב- 40 מ"מ עד למהירות 40 קמ"ש. הבלמים מבית ברמבו, וחבילת Z51 כוללת צלחות מוגדלות, קליפרים בעלי 4 בוכנות, וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S.
מחירה של שברולט קורבט סיטנגריי החדשה בארה"ב עומד על החל מ- 60,000 דולר.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.