יונדאי סונטה הייבריד הכל החדשה מציעה יחידת הנעה בהספק 195 כ"ס וגג עם לוחות סולריים לטעינת הסוללה
יונדאי סונטה הייבריד החדשה נחשפה בקוריאה ומציגה מרכב קופה ארבע דלתות דינמי עם אלמנט עיצובי ייחודי - חתימת LED הנמתחת מגופי התאורה הקדמיים אל תוך המרווחים שבין מכסה המנוע ובתי הגלגלים הקדמיים. המרכב מציג מידות מכובדות עם אורך של 4,900 מ"מ, רוחב של 1,860 מ"מ, גובה של 1,445 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 2,840 מ"מ. תא המטען בנפח נדיב של 510 ליטרים.
יונדאי סונטה הייבריד 2020
הגרסה ההיברידית נבדלת בשבכה שונה ביחס לדגם מונע הבנזין, כאשר מן הצד ניתן להבחין בחישוקים שונים. מעבר לכך, מדובר באותו עיצוב בעל פרופיל גג משתפל ליצירת מראה דינמי וזורם. החלק האחורי שופע אלמנטים עיצוביים כגון גופי תאורה אחוריים בצורת בומרנג המחוברים יחדיו בפס תאורה רוחבי. מכסה תא המטען מקומר בצורת כנף, ליצירת ספוילר אחורי מובנה.
יונדאי סונטה הייבריד 2020
יחידת ההנעה ההיברידית חדשה לחלוטין אף שהיא מציגה נתונים זהים לדגם הפורש. מנוע בנזין Gdi HEV Smartstream בנפח 2.0 ליטרים בהספק 152 כ"ס ומומנט של 19.2 קג"מ, בשילוב עם מנוע חשמלי בהספק 51 כ"ס עם 20.9 קג"מ, יוצרים הספק משולב של 195 כ"ס.
המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים המאפשרת העברות הילוכים מהירות וחלקות יותר באמצעות טכנולוגיית אקטיב שיפט קונטרול המסנכרנת את מהירות סיבוב המנוע החשמלי למנוע הבנזין ולתיבת ההילוכים בצורה אידיאלית, כך שהעברות ההילוכים יבוצעו תוך 0.35 שניות לעומת 0.5 שניות בדגם הפורש. לטענת יונדאי, יש לכך תרומה בהפחתת בלאי בתיבת ההילוכים בזכות עומסים פחותים, לצד שיפור הביצועים וצריכת הדלק. המערכת נועדה לפצות על היעדרו של ממיר מומנט המרכך את העברת ההילוכים בתיבה אוטומטית פלנטרית.
יונדאי סונטה הייבריד 2020
לעת עתה יונדאי לא מפרסמת את נתוני הביצועים הרשמיים, אך טוענת לצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר על פי התקן הקוריאני. כאופציה, יוכלו הרוכשים לבחור בתוספת לוחות סולריים על גג הרכב אשר יכולים להטעין את הסוללה במלואה תוך 6 שעות בשמש, בדומה לרכב פלאג-אין הייבריד הנטען מרשת החשמל. לדברי יונדאי, תוספת זו תעניק לרכב חיסכון מצטבר של כ- 1,300 ק"מ בשנה. כמו כן תורמת הטעינה הסולרית למניעת פריקת הסוללה בזמן חניה ממושכת.
תא הנוסעים כולל מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 או 10.25 אינץ', תפעול קולי, תצוגה עילית, ואופציה ליציאה מחניה באמצעות שלט הרכב. עיצוב תא הנוסעים ממשיך את קו ארכיטקטורת התאורה החדשנית, ומציג תאורת אווירה עשירה התואמת לתאורה החיצונית. הדשבורד מציג תצורת שלושה מפלסים, כאשר העליון מעוצב בצורת כנף מטוס, תחתיו מפלס פתחי האוורור, ותחתם מערכת בקרת האקלים. גלגל ההגה מעוצב כמוטות שליטה של מטוס ובורר ההילוכים הוחלף בפקדים אלקטרוניים כדי לפנות מקום בקונסולה המרכזית.

תפריט נגישות








מישהו יכול להעריך כמה תעלה? אחרי העונש מכחלון!
כחלון בחר ל ז ה ם! את כל המדינה כדי לכסות את הגרעון שעשה וזאת באמצעות ביטולן של כל ההנחות במס על רכבים הברידיים/חשמליים. עד ינואר 2020 הרכבים ההיברידיים הולכים ל תייקר ב ורה משמעותית מאוד! לא מבין איך כולם שותקים פה?!!