הגרסה החזקה ביותר של פורשה קאיין מצויידת ביחידת הנעה היברידית נטענת בהספק 680 כ"ס
פורשה קאיין מוצג בגרסת טורבו S E Hybrid המהווה את הגרסה החזקה ביותר של הדגם. גרסה זו זמינה במרכב רגיל וקופה ומצויידת במנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים בהספק 550 כ"ס ומומנט של 78.5 קג"מ בתוספת מנוע חשמלי בהספק 136 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ עם סוללת ליתיום-יון נטענת בקיבולת 14.1 קוט"ש. שני המנועים מייצרים הספק משולב של 680 כ"ס ומומנט של 91.7 קג"מ ב- 1,500-5,000 סל"ד. הכוח האדיר עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 3.8 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 295 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 40 ק"מ ומוגבל למהירות של 135 קמ"ש.
פורשה קאיין טורבו S E-Hybrid
בדומה לאחיו ממשפחת הטורבו, גם פורשה קאיין טורבו S E Hybrid כולל שליטה על מיזוג האוויר מרחוק באמצעות אפליקציה, תאורת LED מלאה, אופציה לתאורת לייזר, מצלמות 360 מעלות, ראיית לילה, מתלי אוויר, מוטות מייצבים אקטיביים, אופציה לבלמים קרמיים, היגוי אחורי, וחישוקי 21 או 22 אינץ'.
פורשה קאיין טורבו S E-Hybrid
אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, והתרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור.
פורשה קאיין טורבו S E-Hybrid
בנוסף להצגת גרסת הקצה, מקבל פורשה קאיין קופה גרסת פלאג-אין הייבריד מתונה יותר המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 340 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ עם אותו מנוע חשמלי לקבלת הספק משולב של 455 כ"ס ומומנט של 71.35 קג"מ. בשידוך לתיבת 8 הילוכים פלנטרית, מספק המנוע תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.0 שניות, ומהירות מירבית של 252 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי בגרסה זו עומד על 44 ק"מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.