פורשה מקאן טורבו מקבל מנוע 2.9 ליטרים טווין-טורבו עם 440 כ"ס, ומזנק מאפס למאה קמ"ש תוך 4.3 שניות
שנה לאחר מתיחת הפנים האחרונה של פורשה מקאן, חושפת פורשה את הגרסה הבכירה ביותר עם מנוע טווין-טורבו חדש בתצורת V6 בנפח 2.9 ליטרים המחליף את מנוע ה- 3.6 ליטרים. המנוע של פורשה מקאן טורבו החדש אומנם קטן מבעבר אך הביצועים טובים יותר.
פורשה מקאן טורבו 2020
המנוע החדש מפיק 440 כ"ס, 40 כ"ס יותר מהמנוע הקודם, ומומנט מרבי של 56 קג"מ בטווח 1,800-5,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.3 שניות, והמהירות המרבית 270 קמ"ש. צריכת הדלק מרשימה ביחס לביצועים ועומדת על 10.2 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
פורשה מקאן טורבו 2020
פורשה טוענת שציפוי צלחות הבלימה בקרביד טונגסטון (מתכת קשיחה עם נקודת ההתכה הגבוהה ביותר) שנבדק על חישוקי ה- 20 אינץ' המעוצבים, מאפשר תגובה מהירה יותר, מרחק בלימה קצר ותר, בלאי נמוך, וחסכון של עד 90% מהלכלוך שנוצר בעת הבלימה. כאופציה יוצעו לרוכשים בולמי אוויר אדפטיביים, מערכת תיעול מומנט PTV Plus, ובלמים קרמיים (PCCB).
פורשה מקאן טורבו 2020
עיצובו של פורשה מקאן טורבו 2020 משדר עוצמה וכולל פגוש קדמי קרבי עם כונסי אוויר המתחברים לגריל אלומיניום רחב. מאחור יושבים בשורה 4 פתחי מפלט וספויילר גדול המדגישים כי מדובר ברכב חזק ואגרסיבי.
פורשה מקאן טורבו החדש מתהדר בתא נוסעים איכותי תוך שימוש באלומיניום מוברש, מושבי ספורט חשמליים, ותקרת אלקנטרה כסטנדרט. הגה מחומם מוצע כאופציה בתוספת תשלום.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.