יונדאי חושפת את ה- i10 החדשה עם עיצוב צעיר ומערכות בטיחות עדכניות
הדור השלישי של העירונית היעילה יונדאי i10 נחשף ואיתו מגיעות ציפיות להצלחה לפחות כמו הדגם היוצא. העיצוב של יונדאי i10 החדשה מפתיע עם קווים ספורטיביים וצעירים מבפנים ומבחוץ. החזית כוללת גריל גדול המשלב את תאורת היום בנוסף לפנסי הערפל הנמצאים בתחתית הפגוש הקדמי. צביעה דו-גונית וחישוקי סגסוגת נאים משלימים את המראה. ההשקה המשוערת בשוק הישראלי צפויה לקראת סוף השנה או בתחילת 2020.
יונדאי i10 החדשה 2020
גם תא הנוסעים מודרני יותר ביחס לדור הנוכחי ותוכנן לספק מרווח משופר לנוסעים לצד שימושיות טובה יותר. עוד מדווחת היצרנית כי העיצוב החדש אמור גם לשפר את שדה הראיה לפנים ולאחור.
לאורך השנים התהדרה יונדאי i10 במרווח פנימי נדיב ביחס לקטגוריה ובדגם החדש המרווח אף השתפר הודות לגידול במידות. אורכה של המכונית 3,670 מ"מ, רוחבה 1,680 מ"מ, גובהה 1,480 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,425 מ"מ. יונדאי i10 החדשה ארוכה ורחבה יותר מהדגם הקודם וגם הנוסעים בשורת המושבים האחורית צפויים ליהנות ממרווח ברכיים משופר. נפח תא המטען נותר ללא שינוי ועומד על 252 ליטרים.
יונדאי i10 החדשה 2020
רשימת האבזור המעודכנת כוללת בין היתר שתי כניסות USB קדמיות, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Android Auto ו- Apple CarPlay, מצלמה אחורית, חיישני חניה, וחימום להגה ולמושבים הקדמיים.
אבזור הבטיחות זכה לשדרוג משמעותי. יונדאי i10 החדשה קיבלה את מערכת הסמארט סנס שבדרך כלל מגיעה בסגמנטים יקרים יותר, וכוללת מצלמה וחיישן לזיהוי נתיבים, הולכי רגל ומכשולים, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, שמירה על ריכוז הנהג, והתרעה על מהירות מופרזת.
יונדאי i10 החדשה 2020
היצע המנועים נותר ללא שינוי ביחס לדור היוצא וכולל מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 67 כ"ס ומומנט של 9.9 קג"מ, ומנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.25 ליטרים בהספק 84 כ"ס ומומנט של 12.0 קג"מ. מנועים אלו משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת 5 הילוכים רובוטית במקום תיבת 4 הילוכים אוטומטית בדור היוצא. נתוני צריכת הדלק והביצועים טרם פורסמו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.