מתיחת הפנים לאאודי A5 כוללת רענון עיצוב, עדכון יחידות ההנעה ומערכת MMI מדור חדש
אאודי A5 זוכה למתיחת פנים מקיפה בכל סוגי המרכב - קופה, קבריולט, וספורטבק, ומציגה מראה דינמי, אגרסיבי ומחודד מתמיד. הגריל הקדמי רחב ושטוח יותר מבעבר, הפגוש הקדמי הונמך, ודיפיוזר בפגוש האחורי חותם שינויים אווירודינמיים המשפרים גם את הביצועים. בנוסף עודכנו חתימות האור מלפנים ומאחור, לטובת הופעה דרמטית יותר.
אאודי S5
דגמי 2020 זוכים בנוסף למערכת MMI חדשה המשלבת ממשק מגע ותפעול קולי טבעי אשר אמורה לשפר את חווית התפעול על-ידי צמצום השימוש בפקדים פיזיים והורדת הידיים מההגה בזמן הנהיגה. למערכת מסך מגע רחב בגודל 10.1 אינץ' אשר ניצב במרכז הקונסולה, ואינה כוללת עוד חוגת תפעול בין המושבים כמו בדגם היוצא.
אאודי S5
היצע המנועים כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם מערכת מיקרו היברידית MHEV במתח 12V בהספקים של 190 כ"ס עם הנעה קדמית או 245 כ"ס עם הנעה כפולה. בנוסף יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 163 כ"ס או 190 כ"ס. מעליו ניצב מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 231 כ"ס.
אאודי S5
גרסאות S5 החמות מגיעות עם מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים המפיק 354 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ. באירופה בלבד משווקות גרסאות S5 עם מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 347 כ"ס ומומנט של 71.3 קג"מ המצוייד במגדש-על חשמלי ובמגדש טורבו עם מערכת מיקרו-היברידית במתח 48V. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.8 שניות בגרסת הבנזין או 4.7 שניות בגרסת הדיזל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.